真是驚險的一日...... 今日同敏敏旅行,行行下山(人車共行),部203跌咗粒"觀景窗"...... 幸好,沿路行返轉頭搵得返~~ 不過粒"觀景窗"玻璃/放大鏡被車車過...... 裂咗......不過無阻對焦~~ 大陸果然鋼水好~~ 被車車嗰野,真係嚇死.....
到手了,雙反34m遮光罩,$12 RMB~~ 送來的時侯我都以為送錯...... 包裝他媽的大.......= =
我買的東西在黑袋右下方.....= =
嘩ar~~ 中了某師姐的毒ar~~ http://www.dchome.net/viewthread.php?tid=293631&page=650#pid8921458
單反ar~~ 突然想入部長城.......
今日打完Game,爽死~~ 只不過冇帶DC....... CA個場好似好細.......= =
下個月買繪圖版~~ 下個月10號11號影相, 1號去旅行又影相~~
講真,佢改唔改又係一回事。 不過我係好被動,你郁我做;你停我停。 妳先做我才跟。要我做第一,先不會。