初心攝記,Cosplayer私影可以搵下我。 (′▽‵)
Olympus E-PL1一部。 (′▽‵)

作品:
http://cid-5c05738a1b6d28a0.skydrive.live.com/albums.aspx
 
 
(建議解析度: 1024 x 768或以上)
 
本站連結:
 


 Toni
 
暱稱: Toni , Toni子
出生日期: 7月6日
國家:  香港
地區: 葵青區
 
 
文章分類
 
全部 (347)
3Ds Max (1)
Biohazard (8)
Cosplay (12)
SAW (1)
Vocaloid x Basara (5)
WarGame (6)
攝影 (91)
收藏 (2)
有感而發 (6)
個人 (143)
動漫 (24)
(43)
遊戲 (4)
未分類 (1)

最新文章
 
最近訪客

日誌訂閱
 

2009 年 10 月 11 日  星期日   晴天


城大 月之祭 [海鷗4B-I] 分類: 攝影

菲林出了~~
有好多都冇上遮光罩......
自己都怪自己低能,帶咗又冇上......結果.........= =
晨早睇完早場,隻眼攰到乜咁再到城大影到晚上八點幾........
加上某兩人怒閃我隻眼.......= =
發覺手動對焦,個精神係好緊要.......
中午影影下我隻眼都唔多對路,
個閃燈殘影係正我隻眼中間,對乜鬼焦......= =?!  (我是裂像對焦的)
但都要交功課ga ma.......
我都係夜景吧啦.......




















2009 年 10 月 10 日  星期六   晴天


城大 月之祭 分類: 攝影

去了城大,月之祭。
明天先去沖菲林~~
Anne都係女僕正~~

今日真俾Chun個閃燈玩死.......= =





























晚餐個麵抵到爆.....
雙拼麵,$15.5。
轉出前一丁加$2,
加底加$4。
但傳說中的加底係加多一碗?!
叫咗返黎先知!!
一共$21.5兩大碗!!
另一碗冇餸都抵!!
飽到吖!!



2009 年 10 月 9 日  星期五   晴天


2009-10-09 無奈 分類: 個人

話說凱澄買電結條友。
一申請退款.....即刻發貨......= =
期待一下la~~
起碼有進展~~



2009 年 10 月 7 日  星期三   晴天


分類:

就是今天回家畫下.......



2009-10-07 分類: 個人

溝通溝通。
其實好多野都要溝通,
最好方法係坐定定兩條友講。

我都未試過喊得咁勁.......
係呀,我係真心喊。仲喊到頭痛....... = =
成卷紙巾喊囇.......當年死親人都冇咁勁......= =
不過,值得的。

好似係我新開始咁。
亦都聽到一句我等咗好耐的句子 ––––「對唔住。」
真係,大家都有錯。
真係,做錯第一時間真係要講。
真係,唔好收收埋。
結果係大家都係咁......
結果就係大家真係乜都今日先知.......

認真,人與人之間有掙吵,正常ge。
只差在谷幾耐先爆出黎。
起碼現階段都知對方想要乜。

無事無事無事.......



SAW
 
 
VOCALOID
 
  
 
訪客留言
 
最近三個月尚無任何留言

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

日誌統計
 
文章總數: 347
留言總數: 2119
今日人氣: 1
累積人氣: 25327
RSS 訂閱
 
RSS Feed