話說今天到金鈿沖相,出落自家USB平$2,即一共$36~~ 一小時後拎相,我同老闆睇完,同我講。 「影得幾靚wo,好過上次,平你$1啦。」 甚麼來的?! 功課制度?! 做得好加分?! 不過正ar,又同佢吹一陣水~~ 果然同老闆研究下,唔錯唔錯~~
佢話畫字嗰幾幅可以再曝耐少少光。 同埋可以發光體光少少。
日光的景方面,都得啦。好過之前。 不過某D可以再開大少少光圈, 因為有幾幅仲係偏暗。 講真....反而我真係未試過D相偏光.......= =
出了出了~~ 寫錯了字.....
用DC影咗好多~~ 又玩咗D人肉特效~~
給敏敏的~~
有圖了~~ 203也能用~~