對了,我也有兩部老爺機。
兩部都做得我老豆,甚至勉勉強強....呀爺。
好多人都用佢哋黎影景、沙龍。
之不過,係咪老爺機就只可影呢D??
Jackal講過,「攝影就係迫人睇你睇到你所見的。」,
我覺幾啱。因為我問構圖點構先靚。
菲林機,人哋影的來來去去的都係景。
我身為一個宅,我睇的唔係動漫就Cosplay。
我有相機,點解唔去影Cosplay;更何況係菲林機,老爺機。
我就係一個好怪怪的人,將D野混黎混去,mix呀mix~~
60年代,我相信菲林機的海鷗系列,
「隻眼仔」都未望過Cosplay。
咁點解我唔咁做?? 帶佢望D後現代一些的事情。
結果,老爺機成為我去event的必備之物。
有D人會覺得奇怪,D人會覺得新鮮。
我點看? 我只不過咪又係影相......
望親我個個行行哋光圈最大大我成倍,
再唔係快門又快我幾倍的DSLR......= =
如果係抱住一個「睇下你有幾專業」的態度望我。
係la,以上的我是對你說之餘,
我仲想說,拎菲林機就係專業ga la?!
我部機仲平過你買個鏡幾倍.......
耐何,我只係一個每月花百多元沖一個月菲林的學生。
將兩種文化混合一起,況且當中一種更是開始後退的文化。
可樂而不為?? |