初心攝記,Cosplayer私影可以搵下我。 (′▽‵)
Olympus E-PL1一部。 (′▽‵)

作品:
http://cid-5c05738a1b6d28a0.skydrive.live.com/albums.aspx
 
 
(建議解析度: 1024 x 768或以上)
 
本站連結:
 


 Toni
 
暱稱: Toni , Toni子
出生日期: 7月6日
國家:  香港
地區: 葵青區
 
 
文章分類
 
全部 (347)
3Ds Max (1)
Biohazard (8)
Cosplay (12)
SAW (1)
Vocaloid x Basara (5)
WarGame (6)
攝影 (91)
收藏 (2)
有感而發 (6)
個人 (143)
動漫 (24)
(43)
遊戲 (4)
未分類 (1)

最新文章
 
最近訪客

日誌訂閱
 

2009 年 10 月 17 日  星期六   晴天


2009-10-17 分類: 個人

媽的!!

今個星期,
星期一Flash測驗,
星期二交畫,
星期三ACG科學測驗,
星期五晚海洋公園,
星期六Wargame。

下個星期,
星期二交立體作,
星期三Prog.測驗,
星期五英文考試!!

考試ar,係考試ar!!
富哥ar,係富哥ar!!
富哥係我拍擋ar!!
幹的!! 媽的!!
10月已經夠忙la!!
仲要顧住富哥!!
屌ar!!
唔好考試唔撚返,累撚死我ar!!
仆你個街ar!!



2009-10-17 分類: 個人

表弟生日會,影咗D相~~
PS過下咁la。








2009 年 10 月 16 日  星期五   晴天


2009-10-16 分類: 個人

冇野做......自拍。



2009 年 10 月 13 日  星期二   晴天


古老測光錶入手 分類: 攝影

$100 RMB連套。
100% Work,很靈敏。
感光大致良好。
矽光體測光,不用電池。






2009 年 10 月 11 日  星期日   晴天


2009-10-11 分類: 攝影

對了,我也有兩部老爺機。
兩部都做得我老豆,甚至勉勉強強....呀爺。
好多人都用佢哋黎影景、沙龍。
之不過,係咪老爺機就只可影呢D??
Jackal講過,「攝影就係迫人睇你睇到你所見的。」,
我覺幾啱。因為我問構圖點構先靚。

菲林機,人哋影的來來去去的都係景。
我身為一個宅,我睇的唔係動漫就Cosplay。
我有相機,點解唔去影Cosplay;更何況係菲林機,老爺機。
我就係一個好怪怪的人,將D野混黎混去,mix呀mix~~
60年代,我相信菲林機的海鷗系列,
「隻眼仔」都未望過Cosplay。
咁點解我唔咁做?? 帶佢望D後現代一些的事情。
結果,老爺機成為我去event的必備之物。

有D人會覺得奇怪,D人會覺得新鮮。
我點看? 我只不過咪又係影相......
望親我個個行行哋光圈最大大我成倍,
再唔係快門又快我幾倍的DSLR......= =
如果係抱住一個「睇下你有幾專業」的態度望我。
係la,以上的我是對你說之餘,
我仲想說,拎菲林機就係專業ga la?!
我部機仲平過你買個鏡幾倍.......

耐何,我只係一個每月花百多元沖一個月菲林的學生。
將兩種文化混合一起,況且當中一種更是開始後退的文化。
可樂而不為??



SAW
 
 
VOCALOID
 
  
 
訪客留言
 
最近三個月尚無任何留言

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

日誌統計
 
文章總數: 347
留言總數: 2119
今日人氣: 24
累積人氣: 25381
RSS 訂閱
 
RSS Feed