到了青衣城沖曬~~ 不是VIP....$4一幅............. 要$100才做到VIP....= = 沖費$20+4,曬4R冇邊~~ 明天攞~~
太神了,太神了!! 兩部古老機一起!! 左為我的,右為爺爺的~~ 不過爺爺的那部壞了,不能拍攝。 看着兩部古老機一起有莫名其妙的快感!! 而且我的203能插上我老爸的闪光灯!! 开闪光灯的那「嗖焦~~~焦」充電聲,爽死了!! 再來一下「嚓」,太爽了!! 同Basara的「本多忠勝出擊」簡直是一樣感覺!! 「嗖焦~~~焦........嚓」!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 三代同堂了!!
去曬相時撞到班Cosplayer....... 不過冇帶闪灯...... 不能影~~
其實好多野都係發生咗,先抽後再計再講。 好似黎耀祥講:「真係好傷心,因為由老婆提出離婚開始一刻,證明之咁多年所做的是錯的。」 好多人都會有這種感覺。 (當然不一定是離婚...) 很錯愕,很感慨......
好似小明咁,第一次考試零分。返到屋企冇乜野咁。 到第二次盡力都攞得嗰十多分,但佢有所感慨,同呀媽講。 但呀媽卻說:「其實第一次都已經對你好失望lo....冇乜必要講我知。」 這種無力感,沒人比小明自己感覺到多。 但沒理由叫小明再考多次試攞勁低分再試下呀媽個反應。 這種根本可以以是次事件再講,又何必帶回到上一次對是次事件落井下石??
很多負面事件也是由以上公式引伸出來。
同日,ATI HD4890同500W火牛入手了~~ 4890為$1500,而500W火牛買了$310~~ 老豆資助了$400~~ HD4890也不錯, 打Prototype開1680 x 1050,全設定為High,而且開了4x反鋸齒。 都冇乜點Lag。起碼順過我之前開1680 x 1050,全設定為normal,冇開反鋸齒。
打F.E.A.R.2一點Lag都冇!! 而Biohazard 5也可keep到50~60fps。 看來Biohazard 5有望了~~
203到了~~ 很正很正!!