初心攝記,Cosplayer私影可以搵下我。 (′▽‵)
Olympus E-PL1一部。 (′▽‵)

作品:
http://cid-5c05738a1b6d28a0.skydrive.live.com/albums.aspx
 
 
(建議解析度: 1024 x 768或以上)
 
本站連結:
 


 Toni
 
暱稱: Toni , Toni子
出生日期: 7月6日
國家:  香港
地區: 葵青區
 
 
文章分類
 
全部 (347)
3Ds Max (1)
Biohazard (8)
Cosplay (12)
SAW (1)
Vocaloid x Basara (5)
WarGame (6)
攝影 (91)
收藏 (2)
有感而發 (6)
個人 (143)
動漫 (24)
(43)
遊戲 (4)
未分類 (1)

最新文章
 
最近訪客

日誌訂閱
 

2009 年 8 月 10 日  星期一   晴天


2009-08-10 分類: 攝影

到了青衣城沖曬~~
不是VIP....$4一幅.............
要$100才做到VIP....= =
沖費$20+4,曬4R冇邊~~
明天攞~~



2009-08-10 分類: 攝影

太神了,太神了!!
兩部古老機一起!!
左為我的,右為爺爺的~~
不過爺爺的那部壞了,不能拍攝。
看着兩部古老機一起有莫名其妙的快感!!
而且我的203能插上我老爸的闪光灯!!
开闪光灯的那「嗖焦~~~焦」充電聲,爽死了!!
再來一下「嚓」,太爽了!!
同Basara的「本多忠勝出擊」簡直是一樣感覺!!
「嗖焦~~~焦........嚓」!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
三代同堂了!!





去曬相時撞到班Cosplayer.......
不過冇帶闪灯......
不能影~~



2009 年 8 月 9 日  星期日   晴天


2009-08-09 分類: 個人

其實好多野都係發生咗,先抽後再計再講。
好似黎耀祥講:「真係好傷心,因為由老婆提出離婚開始一刻,證明之咁多年所做的是錯的。」
好多人都會有這種感覺。 (當然不一定是離婚...)
很錯愕,很感慨......

好似小明咁,第一次考試零分。返到屋企冇乜野咁。
到第二次盡力都攞得嗰十多分,但佢有所感慨,同呀媽講。
但呀媽卻說:「其實第一次都已經對你好失望lo....冇乜必要講我知。」
這種無力感,沒人比小明自己感覺到多。
但沒理由叫小明再考多次試攞勁低分再試下呀媽個反應。
這種根本可以以是次事件再講,又何必帶回到上一次對是次事件落井下石??

很多負面事件也是由以上公式引伸出來。



2009 年 8 月 8 日  星期六   晴天


2009-08-08 滿足 分類: 個人

同日,ATI HD4890同500W火牛入手了~~
4890為$1500,而500W火牛買了$310~~
老豆資助了$400~~
HD4890也不錯,
打Prototype開1680 x 1050,全設定為High,而且開了4x反鋸齒。
都冇乜點Lag。起碼順過我之前開1680 x 1050,全設定為normal,冇開反鋸齒。


打F.E.A.R.2一點Lag都冇!!
而Biohazard 5也可keep到50~60fps。
看來Biohazard 5有望了~~



海鷗203 分類: 攝影

203到了~~
很正很正!!






 



SAW
 
 
VOCALOID
 
  
 
訪客留言
 
最近三個月尚無任何留言

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

日誌統計
 
文章總數: 347
留言總數: 2119
今日人氣: 18
累積人氣: 25309
RSS 訂閱
 
RSS Feed