今日先Scan..... 尼排忙到爆......
10:30到灣仔,11:10入到場~~ 沿途好多Cosplayer~~ 初音、大哥居多,又見到Lolita着我想訂的和服Lolli........ 去相~~
[巧合] 被小月望着,半睡中的敏敏.... (手臂為依拉的...)
Day 1 收獲~~ 魔法藥販局($45), K-on環保袋($20), 涼宮紙袋(敏敏不要)~~
Saw 6今年上la~~ 2009年10月23日上畫~~
http://www.officialsaw.com/
http://saw6film.com/
訓醒,見到就想上色..... 第一水,冇陰影~~
今日病病哋.....淋巴腫痛...... 畫下畫都冇乜心機......
最後Ver.