初心攝記,Cosplayer私影可以搵下我。 (′▽‵)
Olympus E-PL1一部。 (′▽‵)

作品:
http://cid-5c05738a1b6d28a0.skydrive.live.com/albums.aspx
 
 
(建議解析度: 1024 x 768或以上)
 
本站連結:
 


 Toni
 
暱稱: Toni , Toni子
出生日期: 7月6日
國家:  香港
地區: 葵青區
 
 
文章分類
 
全部 (347)
3Ds Max (1)
Biohazard (8)
Cosplay (12)
SAW (1)
Vocaloid x Basara (5)
WarGame (6)
攝影 (91)
收藏 (2)
有感而發 (6)
個人 (143)
動漫 (24)
(43)
遊戲 (4)
未分類 (1)

最新文章
 
最近訪客

日誌訂閱
 

2009 年 7 月 13 日  星期一   晴天


2009-07-13 分類:

又有lu~~




2009 年 7 月 12 日  星期日   晴天


2009-07-12 分類: 個人

火都黎,夜晚食飯,臨食糖水都好地地。
咁中午大表姐都討論過我條眉有雜毛,可以修修佢,蚊蚊D雜毛。
咁大表姐就問細表姐,
「啟豐想蚊下條眉D雜毛,妳識唔識蚊??」
「我唔得嫁wo,我都係出去蚊~~」
其實我都冇出過聲,跟住就黎。
「做乜無啦啦蚊雜毛?!」  
我老豆火火哋爆咗句咁ge野出黎。
「啟豐想修下條眉wo~~」
其實我冇正式講過,不過蚊雜毛...都算修眉.......= =
仲有,大家都係講講下形式,但有人就開始鬧。
(P.S. 以下佢冇標明男女,女的也請聽住)
「身體髮膚受諸父母,做乜去蚊眉,蚊毛髮?! 好人好姐搞D咁ge野!!」
好,我終於出聲。
「咁我都更加應該唔剪頭髮。」
「你完誤解曬lo,頭髮係儀容,剪係應該,儀容係好緊要lo。」
到呢到唔止我,大家都冇出聲。
其實大家睇出呢到係睇到我老豆好多矛盾同無理取鬧的位。
我唔再出聲,係因為我已經想喊.....

我想喊唔係你唔俾我修眉,咁小事我先唔會為咗咁去喊。   (加上不是我主動說我去修眉)
我想喊係因為你無理,你踐踏我決心。
http://blog.qooza.hk/kkf0706?eid=14147099&mute
以上個Blog說明咗我留頭髪係想俾自己有番個決心去讀書。
我唔係馬後砲,個Blog寫明 發表時間:2009-07-10 02:30 PM  。
結果,我冇喊。因為我明白我無錯,喊乜鬼?!

到我老豆的矛盾同無理位。
首先,「身體髮膚,受諸父母」一句。
此乃出自孔子《孝經.開宗明義章》。
全句為「身體髮膚,受之父母,不敢毀傷,孝之始也。」
前兩句大家都明白,後兩句卻少為所知。
但全句的慨念有比諭之言。
「是因為整個身體,細微到皮膚毛髮,仍是父母遺留下來的;
所以應好好保重身體,潔身自愛,以便孝順父母,作為報答。」
甚麼?! 難道天下所有人一蚊身體任何一條毛都是不潔身自愛嗎?!
我有道理D,我唔計新陳代謝天然甩出黎嗰D毛。
係咪「身體髮膚,受諸父母」咁好用?!
成日放呢句野上枱?!
父母鬧仔,反而放呢句野上枱先笨。
因為你只放返自己上枱。

另外,我用頭髮做例子。
你又話頭髮唔同,頭髮係儀容.....
好,大家都應該心知啦......
但佢又好理所當然。
頭髮係儀容,難道眉毛不是儀容嗎??
如果你想清楚一層,你想我着重儀容,
而我去修修條眉D雜毛。   (P.S. 雜毛only,唔係成條眉)
你應該籍得開心。但相反就當面鬧我。

不過我唔Mine,做人要放低自尊嘛。
我放低自尊俾你話,擺到你高上至尊又點話,
都18歲lo,18年lo,你好多時細個當面鬧我,喝我又點,
我感性和與少見的人少出聲都係你train出黎之嘛。
不過,我急材同時俾你哋train到好好,起碼會考中文口試有Lv. 5。
多謝都黎唔切la,所以想了解我,面對面了解唔到ga。
我口講我係唔敢好放咁講ga,講錯又俾你鬧。
條毛之嘛...18歲為咗好似條毛咁少的事都咁,你話我平時點放心講呀。
平時你返工都已經冇乜時間見,你未返到屋企我又到我返工。
都冇乜時間講兩句;
相反,你又肯唔肯抽D時間入黎我個Blog睇下我打的字??
我打字可是冇乜保留的~~
不過我唔會自己叫佢哋入我Blog。
到佢想主動我Blog之時,先為了解我之時。



2009 年 7 月 10 日  星期五   晴天


2009-07-10 分類: 個人

話說我的身份證加了「Tony」一字。
以後名正言順地叫Tony了。
有幸出了名,也是一個普通名字,
走去串D叫甚麼「史提芬」、「史塔肥」長到老練咁嗰D。
『我Tony一個普普通通的人都可以咁出名,你睇你?!』
很幼稚的想法。但如果沒有上下成就,就只是一個普普通通的普通人......
所以「Tony」這個名字,是很有使命感的。

同樣,我留頭髮也是同樣道理。
很多人也是認為我「想留就留」、「為咗cosplay」、「似女仔」。    (三樣都有人咁諗)
對,「想留就留」確實是一個很慨恬的範籌; 其一。
「為咗cosplay」帶假髮咪得lo.....我絕對不是為了這點。
「似女仔」都好似唔關事,我而家剪完頭髮都俾人嗌小姐。
其實好直接思維去反問。有邊份工會請長頭髮扎馬尾的男人??
起碼保安及紀律部隊不會。這代表基本上你沒多少料子,人們也不會多看你多眼。
人們往往不到絕境也不會快快找出新的路。
就是這樣,如果我有上下料子便不同說法,
看著一個這樣怪怪的男子搶你飯碗,名正言順憑着學業成與你搶,你也耐不了何。
遊戯規則很簡單,
到搵工的時候比其他人難,
如果現在及將來有較優異成積,便有機會獲勝。
所以,也是要迫出來的。



2009 年 7 月 9 日  星期四   晴天


2009-07-09 分類:

腦閉塞la.....
畫唔出野.....
便秘得太勁.....
痾咗舊咁ge野出黎......



2009 年 7 月 8 日  星期三   晴天


2009-07-08 分類:

太耐冇畫畫la.....
一畫,scaner就正常返.....
初音同鏡音~~




SAW
 
 
VOCALOID
 
  
 
訪客留言
 
最近三個月尚無任何留言

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

日誌統計
 
文章總數: 347
留言總數: 2119
今日人氣: 19
累積人氣: 25310
RSS 訂閱
 
RSS Feed