火都黎,夜晚食飯,臨食糖水都好地地。
咁中午大表姐都討論過我條眉有雜毛,可以修修佢,蚊蚊D雜毛。
咁大表姐就問細表姐,
「啟豐想蚊下條眉D雜毛,妳識唔識蚊??」
「我唔得嫁wo,我都係出去蚊~~」
其實我都冇出過聲,跟住就黎。
「做乜無啦啦蚊雜毛?!」
我老豆火火哋爆咗句咁ge野出黎。
「啟豐想修下條眉wo~~」
其實我冇正式講過,不過蚊雜毛...都算修眉.......= =
仲有,大家都係講講下形式,但有人就開始鬧。
(P.S. 以下佢冇標明男女,女的也請聽住)
「身體髮膚受諸父母,做乜去蚊眉,蚊毛髮?! 好人好姐搞D咁ge野!!」
好,我終於出聲。
「咁我都更加應該唔剪頭髮。」
「你完誤解曬lo,頭髮係儀容,剪係應該,儀容係好緊要lo。」
到呢到唔止我,大家都冇出聲。
其實大家睇出呢到係睇到我老豆好多矛盾同無理取鬧的位。
我唔再出聲,係因為我已經想喊.....
我想喊唔係你唔俾我修眉,咁小事我先唔會為咗咁去喊。 (加上不是我主動說我去修眉)
我想喊係因為你無理,你踐踏我決心。
http://blog.qooza.hk/kkf0706?eid=14147099&mute
以上個Blog說明咗我留頭髪係想俾自己有番個決心去讀書。
我唔係馬後砲,個Blog寫明 發表時間:2009-07-10 02:30 PM 。
結果,我冇喊。因為我明白我無錯,喊乜鬼?!
到我老豆的矛盾同無理位。
首先,「身體髮膚,受諸父母」一句。
此乃出自孔子《孝經.開宗明義章》。
全句為「身體髮膚,受之父母,不敢毀傷,孝之始也。」
前兩句大家都明白,後兩句卻少為所知。
但全句的慨念有比諭之言。
「是因為整個身體,細微到皮膚毛髮,仍是父母遺留下來的;
所以應好好保重身體,潔身自愛,以便孝順父母,作為報答。」
甚麼?! 難道天下所有人一蚊身體任何一條毛都是不潔身自愛嗎?!
我有道理D,我唔計新陳代謝天然甩出黎嗰D毛。
係咪「身體髮膚,受諸父母」咁好用?!
成日放呢句野上枱?!
父母鬧仔,反而放呢句野上枱先笨。
因為你只放返自己上枱。
另外,我用頭髮做例子。
你又話頭髮唔同,頭髮係儀容.....
好,大家都應該心知啦......
但佢又好理所當然。
頭髮係儀容,難道眉毛不是儀容嗎??
如果你想清楚一層,你想我着重儀容,
而我去修修條眉D雜毛。 (P.S. 雜毛only,唔係成條眉)
你應該籍得開心。但相反就當面鬧我。
不過我唔Mine,做人要放低自尊嘛。
我放低自尊俾你話,擺到你高上至尊又點話,
都18歲lo,18年lo,你好多時細個當面鬧我,喝我又點,
我感性和與少見的人少出聲都係你train出黎之嘛。
不過,我急材同時俾你哋train到好好,起碼會考中文口試有Lv. 5。
多謝都黎唔切la,所以想了解我,面對面了解唔到ga。
我口講我係唔敢好放咁講ga,講錯又俾你鬧。
條毛之嘛...18歲為咗好似條毛咁少的事都咁,你話我平時點放心講呀。
平時你返工都已經冇乜時間見,你未返到屋企我又到我返工。
都冇乜時間講兩句;
相反,你又肯唔肯抽D時間入黎我個Blog睇下我打的字??
我打字可是冇乜保留的~~
不過我唔會自己叫佢哋入我Blog。
到佢想主動我Blog之時,先為了解我之時。