今日格價, 涼宮直列信和$496~~ Game書報價$470~~
買埋鋼鍊22期,$26~~
我今日就去咗荃灣同李賀忠睇電結。 咁慳慳哋,都想分期去供個$2600左右的電結。 問完,原來乜卡都分期得~~
紅字為呀媽。 灰字為我。 藍字為我心想。
返到去,7:00左右呀媽返到。 咁話曬佢之前叫我問,問完咪覆返佢lo。 「哦...咁點呀??」 咪就係咁lo,可以分期。 「咁點呀??」 分期lo....... 「我知吖,我上次都同你講咗。你又對住部腦,冇聽我講。」 咁又叫我問?! 我諗住買呀。 「你真係諗住買呀?? 諗清楚D啦。成日顧住打機,對住部腦多過乜。 乜都靠人幫你睇又搞曬。」 就係唔想成日對住部腦先學結他嘛。 ............ (冇出聲) 「搵日都要同你傾下計。」 做乜呀?! 我買結他當我問題兒童呀?! 冇野唔賴又賴打機,邊有靠人幫我搞呀?! 我買結他,都係你主動幫我問人,連覆都未覆。 你眼唔見,我成日出咗去問價la~~ ............... (我都冇出聲)
======================================
大家認為點??
今日...聽到一D好令人驚雅的事 (離題)
今日睇結他,同李賀忠和表哥睇~~ 先去尖咀,後去荃灣,俾表哥賣甩,直落咖哩飯~~
「諗清楚先好學wo...」、「係咪真係有興趣先?」。 次次我講親都咁話我...... 有冇第句ar?! 結他$3000;個擴音器$300;上堂$500左右;一共$3800左右。 我當我3分鐘熱度,學識少少唔學。 結他放出去最少半價$1500;擴音器值$100;上堂學野係自己ge,無價;一共$1600左右。 $3800-$1600 = $2200 當我3分鐘熱度都係損失$2200, 但,乜學野有分損唔損失咩?! 如是者,我之前D因式分解,什麼線性方程...都損失緊lo。
喂,學多樣野唔會死lo...... 我當我係損失,本應要買Notebook, 相信Year 2都未需要住,更何況兩年時間,乜水都回返囇la..... 但大前提為「當我3分鐘熱度」lo...... 係先算la.....
近排,都幾多人問我Flash,同埋攞個.swf檔........... 聽日又打雨戰la..... 下個月買結他...... 六四考Programme....... 真忙.....
涼宮春日終於有第二季~~ 今日睇完,「竹葉狂想曲」。 第一集就播關鍵集數,正呀~~ 不過我睇到涼宮春日的分裂,都會知講乜~~ By the way,期待消失動畫劇情, 唔知有冇機會可以再令我喊呢??