初心攝記,Cosplayer私影可以搵下我。 (′▽‵)
Olympus E-PL1一部。 (′▽‵)

作品:
http://cid-5c05738a1b6d28a0.skydrive.live.com/albums.aspx
 
 
(建議解析度: 1024 x 768或以上)
 
本站連結:
 


 Toni
 
暱稱: Toni , Toni子
出生日期: 7月6日
國家:  香港
地區: 葵青區
 
 
文章分類
 
全部 (347)
3Ds Max (1)
Biohazard (8)
Cosplay (12)
SAW (1)
Vocaloid x Basara (5)
WarGame (6)
攝影 (91)
收藏 (2)
有感而發 (6)
個人 (143)
動漫 (24)
(43)
遊戲 (4)
未分類 (1)

最新文章
 
最近訪客

日誌訂閱
 

2009 年 5 月 28 日  星期四   晴天


2009-05-28 愉快 分類: 動漫

今日格價,
涼宮直列信和$496~~
Game書報價$470~~

買埋鋼鍊22期,$26~~



2009 年 5 月 26 日  星期二   晴天


2009-05-26 無奈 分類: 個人

我今日就去咗荃灣同李賀忠睇電結。
咁慳慳哋,都想分期去供個$2600左右的電結。
問完,原來乜卡都分期得~~

紅字為呀媽。
灰字為我。
藍字為我心想。

返到去,7:00左右呀媽返到。
咁話曬佢之前叫我問,問完咪覆返佢lo。
「哦...咁點呀??」
咪就係咁lo,可以分期。
「咁點呀??」
分期lo.......
「我知吖,我上次都同你講咗。你又對住部腦,冇聽我講。」
咁又叫我問?!
我諗住買呀。
「你真係諗住買呀?? 諗清楚D啦。成日顧住打機,對住部腦多過乜。
乜都靠人幫你睇又搞曬。」
就係唔想成日對住部腦先學結他嘛。
............  (冇出聲)
「搵日都要同你傾下計。」
做乜呀?! 我買結他當我問題兒童呀?!
冇野唔賴又賴打機,邊有靠人幫我搞呀?!
我買結他,都係你主動幫我問人,連覆都未覆。
你眼唔見,我成日出咗去問價la~~
............... (我都冇出聲)

======================================

大家認為點??



2009 年 5 月 25 日  星期一   晴天


2009-05-25 分類: 個人

今日...聽到一D好令人驚雅的事 (離題)

今日睇結他,同李賀忠和表哥睇~~
先去尖咀,後去荃灣,俾表哥賣甩,直落咖哩飯~~

 

「諗清楚先好學wo...」、「係咪真係有興趣先?」。
次次我講親都咁話我......
有冇第句ar?!
結他$3000;個擴音器$300;上堂$500左右;一共$3800左右。
我當我3分鐘熱度,學識少少唔學。
結他放出去最少半價$1500;擴音器值$100;上堂學野係自己ge,無價;一共$1600左右。
$3800-$1600 = $2200
當我3分鐘熱度都係損失$2200,
但,乜學野有分損唔損失咩?!
如是者,我之前D因式分解,什麼線性方程...都損失緊lo。

喂,學多樣野唔會死lo......
我係損失,本應要買Notebook,
相信Year 2都未需要住,更何況兩年時間,乜水都回返囇la.....
但大前提為「當我3分鐘熱度」lo......
係先算la.....



2009 年 5 月 23 日  星期六   晴天


2009-05-23 分類: 個人

近排,都幾多人問我Flash,同埋攞個.swf檔...........
聽日又打雨戰la.....
下個月買結他......
六四考Programme.......
真忙.....



2009 年 5 月 22 日  星期五   晴天


涼宮春日的憂鬱2009 感動 分類: 動漫

涼宮春日終於有第二季~~
今日睇完,「竹葉狂想曲」。
第一集就播關鍵集數,正呀~~
不過我睇到涼宮春日的分裂,都會知講乜~~
By the way,期待消失動畫劇情,
唔知有冇機會可以再令我喊呢??



SAW
 
 
VOCALOID
 
  
 
訪客留言
 
最近三個月尚無任何留言

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

日誌統計
 
文章總數: 347
留言總數: 2119
今日人氣: 49
累積人氣: 25406
RSS 訂閱
 
RSS Feed