初心攝記,Cosplayer私影可以搵下我。 (′▽‵)
Olympus E-PL1一部。 (′▽‵)

作品:
http://cid-5c05738a1b6d28a0.skydrive.live.com/albums.aspx
 
 
(建議解析度: 1024 x 768或以上)
 
本站連結:
 


 Toni
 
暱稱: Toni , Toni子
出生日期: 7月6日
國家:  香港
地區: 葵青區
 
 
文章分類
 
全部 (347)
3Ds Max (1)
Biohazard (8)
Cosplay (12)
SAW (1)
Vocaloid x Basara (5)
WarGame (6)
攝影 (91)
收藏 (2)
有感而發 (6)
個人 (143)
動漫 (24)
(43)
遊戲 (4)
未分類 (1)

最新文章
 
最近訪客

日誌訂閱
 

2009 年 4 月 29 日  星期三   晴天


鏡音連 - 躍動 分類:

今日畫呀連~~

Ver.1




2009 年 4 月 28 日  星期二   晴天


2009-04-28 無奈 分類: 個人

超無奈........

返學行到涌美,無啦啦有個學生哥望住我。
你知啦,三唔識七俾人望住,臉紅.........  (自己feel到)
點知行過冇幾耐,佢條女講:

「做乜睇女呀?!」

打佢打佢.....
我都想講...佢真係冇睇女lo.......



2009 年 4 月 27 日  星期一   晴天


「森連丸」?! 分類: Vocaloid x Basara

個名怪到....= =   (好似糯米池名...)
「森連丸」......
鬼叫「森籣丸」姓「森」而唔不是姓「森籣」....= =
但叫「鏡音籣丸」仲怪.....
算la.....

最後Ver.

Ver.1


Ver.2




2009 年 4 月 26 日  星期日   雨天


2009-04-26 感動 分類: 個人

打完Game去戲棚,可說是青衣特色~~
去戲棚可說是乜都有,
睇大戲有大戲,睇食物有食物,睇Cosplay有Cosplay~~
我見到有人Cos呀連~~
正呀!!!

之後一路食碗仔翅、魷魚鬚同臭豆腐,一路同C.Lau、呀jack同敏敏吹水~~
冇幾耐就歸家了~~



2009-04-26 [田夫仔] 滿足 分類: WarGame

正呀,今日同超人打田夫仔~~
都好耐冇同佢打過la~~  (都有差不多兩三年....)

又係.......落雨!!

連打三次都落雨.....
已經係學生哥,一月打一次.....
分三個月打都落雨.........

唔錯吖,不過打到超人嗌痛.....= =
我兩面力,只不過衝得前打得近,
先對覺痛的師兄say sorry先~~

今日好攰......= =



SAW
 
 
VOCALOID
 
  
 
訪客留言
 
最近三個月尚無任何留言

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

日誌統計
 
文章總數: 347
留言總數: 2119
今日人氣: 32
累積人氣: 25323
RSS 訂閱
 
RSS Feed