最後Ver.~~ 手、頭形等等改了~~
嘩...今日吹吹下水就諗到,諗到就歸家畫la~~ 「片倉小十郎的武器 + 伊達政宗的姿勢 + 初音未來的模組」 思想原於戰國Basara片倉小十郎的第七武器..........
最後Ver.5~~
先回來Ver.1~~
Ver.2加番小十郎後面的野~~
面脥不對稱,再來Ver.3~~ 隻眼其實得,但俾蔥遮住怪怪哋姐......
都係似男...(片倉上身? XDD) Ver.4~~
再改~~
正呀正呀正呀~~ 又畫完la~~ 今次畫鏡音雙子~~ 聽聽下「ココロ・キセキ」,跟住就黎料!!
Ver.2
今日Morris超好笑,又搞爛GAG.....
整整下Flash,有人大叫...... 「呀Sir,我唔得呀~~」 「唔得就睇醫生啦!!」 「.............」 我笑咗,Morris自己都笑咗。
之後上Prog.堂,15min.教完一堂書..... 精神Sir好波~~
近排不停畫個科學家...... 呀Sir話畫幾個Ver.自己易簡D, 所以都畫了好幾個~~ 圖一大家之前見過,左為少年Ver.(已被Ban), 而右為成年Ver.1~~
當我決定整成年時,也整了多兩個Ver.。 下圖為Ver.2和Ver.3。 個人認為Ver.2最好~~ 大家幫下眼~~
下圖為Ver.2為藍本的前後。
Ver.2近照。
最近買咗個電話放係電腦枱~~ 係黃金時間(7:00開始)免得屋企電話喪響(冇人聽)...... 個電話超正~~