初心攝記,Cosplayer私影可以搵下我。 (′▽‵)
Olympus E-PL1一部。 (′▽‵)

作品:
http://cid-5c05738a1b6d28a0.skydrive.live.com/albums.aspx
 
 
(建議解析度: 1024 x 768或以上)
 
本站連結:
 


 Toni
 
暱稱: Toni , Toni子
出生日期: 7月6日
國家:  香港
地區: 葵青區
 
 
文章分類
 
全部 (347)
3Ds Max (1)
Biohazard (8)
Cosplay (12)
SAW (1)
Vocaloid x Basara (5)
WarGame (6)
攝影 (91)
收藏 (2)
有感而發 (6)
個人 (143)
動漫 (24)
(43)
遊戲 (4)
未分類 (1)

最新文章
 
最近訪客

日誌訂閱
 

2009 年 4 月 22 日  星期三   晴天


鏡音雙子 [續] 分類:

最後Ver.~~
手、頭形等等改了~~



「片倉小未來」?! 開心 分類: Vocaloid x Basara

嘩...今日吹吹下水就諗到,諗到就歸家畫la~~
「片倉小十郎的武器 + 伊達政宗的姿勢 + 初音未來的模組」
思想原於戰國Basara片倉小十郎的第七武器..........

最後Ver.5~~


先回來Ver.1~~


Ver.2加番小十郎後面的野~~



面脥不對稱,再來Ver.3~~
隻眼其實得,但俾蔥遮住怪怪哋姐......


都係似男...(片倉上身? XDD)
Ver.4~~


再改~~



2009 年 4 月 21 日  星期二   晴天


鏡音雙子 感動 分類:

正呀正呀正呀~~
又畫完la~~
今次畫鏡音雙子~~
聽聽下「ココロ・キセキ」,跟住就黎料!!

Ver.2



2009 年 4 月 20 日  星期一   晴天


2009-04-20 滿足 分類: 個人

今日Morris超好笑,又搞爛GAG.....

整整下Flash,有人大叫......
「呀Sir,我唔得呀~~」
「唔得就睇醫生啦!!」
「.............」
我笑咗,Morris自己都笑咗。

之後上Prog.堂,15min.教完一堂書.....
精神Sir好波~~



2009 年 4 月 16 日  星期四   晴天


2009-04-16 分類: 個人

近排不停畫個科學家......
呀Sir話畫幾個Ver.自己易簡D,
所以都畫了好幾個~~
圖一大家之前見過,左為少年Ver.(已被Ban),
而右為成年Ver.1~~

當我決定整成年時,也整了多兩個Ver.。
下圖為Ver.2和Ver.3。
個人認為Ver.2最好~~
大家幫下眼~~

下圖為Ver.2為藍本的前後。

Ver.2近照。

最近買咗個電話放係電腦枱~~
係黃金時間(7:00開始)免得屋企電話喪響(冇人聽)......
個電話超正~~





SAW
 
 
VOCALOID
 
  
 
訪客留言
 
最近三個月尚無任何留言

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

日誌統計
 
文章總數: 347
留言總數: 2119
今日人氣: 1
累積人氣: 25358
RSS 訂閱
 
RSS Feed