初心攝記,Cosplayer私影可以搵下我。 (′▽‵)
Olympus E-PL1一部。 (′▽‵)

作品:
http://cid-5c05738a1b6d28a0.skydrive.live.com/albums.aspx
 
 
(建議解析度: 1024 x 768或以上)
 
本站連結:
 


 Toni
 
暱稱: Toni , Toni子
出生日期: 7月6日
國家:  香港
地區: 葵青區
 
 
文章分類
 
全部 (347)
3Ds Max (1)
Biohazard (8)
Cosplay (12)
SAW (1)
Vocaloid x Basara (5)
WarGame (6)
攝影 (91)
收藏 (2)
有感而發 (6)
個人 (143)
動漫 (24)
(43)
遊戲 (4)
未分類 (1)

最新文章
 
最近訪客

日誌訂閱
 

2009 年 6 月 9 日  星期二   雨天


鏡音連 - 淚 分類:

好耐冇畫過........
興起又畫畫~~
黎個鏡音連~~
係關ココロ・キセキ事的~~
日文有錯唔好打我~~

最後Ver.

Ver. 1



2009 年 6 月 8 日  星期一   晴天


涼宮春日的直列 開心 分類: 動漫

今日買咗直列,信和$498~~














全家褔~~



2009-06-08 分類: 個人

原來我同T-REX出電視show唱20th century boys的結他一樣款。
不過佢係Gibson,我係Epiphone~~
Epiphone是Gibson的子公司,當然Gibson的好D啦~~
Les paul係初代電結他款,
果然我係鐘意D古老野~~



2009 年 6 月 7 日  星期日   晴天


2009-06-07 滿足 分類: 個人

今日跟咗屋企去食豆腐花~~
$8任食豆腐花,任飲豆漿。
加咗價la.....
老豆食咗4碗......
我...食剩

食完又去咗隔離菜田。
陳老闆好波,好好傾。同姑媽吹咗唔少水~~

陳老闆英姿~~

多得佢,大把荔枝食~~
之後仲識咗個澎先生,跟車走~~

下午去大榮華飲茶。
入去又見到滔哥la~~
一次比一次肥.....
小心身體,小心身體~~
走又撞到Tim哥~~
乜好似多咗D白頭髮ge......
不過仍然咁英~~



2009 年 6 月 5 日  星期五   晴天


2009-06-05 分類: 個人

今日又討論咗個有趣問題 - 等。

究竟點先運用時間運用得有效率??
等人和俾人等,兩者分別又是否理所當然??
其實好簡單,預知自己是"俾人等"的,一定由"等人"的去偏排時間。
因為這樣"俾人等"的會比較鬆動,有預算。
例如學校是偏排時間給我們上課、見工的大多偏排時間給我們見工,等等。
這也是一些好好的例子證明我上述的所說。
但當然,有些人總是會失預算;
歸根究底便是"俾人等"的有問題。
我不是偏幫,首先要問的,
就問問自己, 為什麼要被人定為"俾人等"的類別??
要脫離這類別的,也要加油哦~~



SAW
 
 
VOCALOID
 
  
 
訪客留言
 
最近三個月尚無任何留言

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

日誌統計
 
文章總數: 347
留言總數: 2119
今日人氣: 10
累積人氣: 25336
RSS 訂閱
 
RSS Feed