好耐冇畫過........ 興起又畫畫~~ 黎個鏡音連~~ 係關ココロ・キセキ事的~~ 日文有錯唔好打我~~
最後Ver.
Ver. 1
今日買咗直列,信和$498~~
全家褔~~
原來我同T-REX出電視show唱20th century boys的結他一樣款。 不過佢係Gibson,我係Epiphone~~ Epiphone是Gibson的子公司,當然Gibson的好D啦~~ Les paul係初代電結他款, 果然我係鐘意D古老野~~
今日跟咗屋企去食豆腐花~~ $8任食豆腐花,任飲豆漿。 加咗價la..... 老豆食咗4碗...... 我...食剩
食完又去咗隔離菜田。 陳老闆好波,好好傾。同姑媽吹咗唔少水~~
陳老闆英姿~~
多得佢,大把荔枝食~~ 之後仲識咗個澎先生,跟車走~~
下午去大榮華飲茶。 入去又見到滔哥la~~ 一次比一次肥..... 小心身體,小心身體~~ 走又撞到Tim哥~~ 乜好似多咗D白頭髮ge...... 不過仍然咁英~~
今日又討論咗個有趣問題 - 等。
究竟點先運用時間運用得有效率?? 等人和俾人等,兩者分別又是否理所當然?? 其實好簡單,預知自己是"俾人等"的,一定由"等人"的去偏排時間。 因為這樣"俾人等"的會比較鬆動,有預算。 例如學校是偏排時間給我們上課、見工的大多偏排時間給我們見工,等等。 這也是一些好好的例子證明我上述的所說。 但當然,有些人總是會失預算; 歸根究底便是"俾人等"的有問題。 我不是偏幫,首先要問的, 就問問自己, 為什麼要被人定為"俾人等"的類別?? 要脫離這類別的,也要加油哦~~