近日迷上了K-on~~
嘩...我真係......= =
秋山澪太萌了~~ 
但同時又推動我想買和學電結他的動力。
其實細細個都想學....不過貴到嘔電,放下了諗頭.....
不過近日又迷上了K-on,加上之前涼宮的God Knows,
中毒風險程度仲勁過H1N1......
想平平地買支$7xx電結他(一套),但又擔心音質唔靚,
但心水又成$8000(一套),
不過仔細想到...新手都咁易仔細聽到音質靚唔靚嫁咩.....= =?
喂,可能玩下又唔玩嫁喎......
咁有錢買$8000,玩下又唔玩咪好唔抵??
呀敏成個四奶奶咁教我做事要諗長遠D,顧後果~~
咁我有60%決心想買支$7xx電結他(一套).....
不過,考慮到一樣,時間問題。
我暑假做唔做Part Time好??
惠康早間,6:30am做到2:00pm,
晚間,6:00pm做到12:00pm,
做我又要打機,畫畫,打WarGame,做私人野,陪屋企......等等。
係有錢收,成$2000~$3000一個月,
但充實的定義又係咪咁??
買完電結他的話,不論自學、人教,也更要學結他,
咁如果冇時間學,又買黎做乜??
$800我下個月都俾到,決擇就係下個月,
我諗到頭都痛.....
不過我個人support買電結他~~ |