初心攝記,Cosplayer私影可以搵下我。 (′▽‵)
Olympus E-PL1一部。 (′▽‵)

作品:
http://cid-5c05738a1b6d28a0.skydrive.live.com/albums.aspx
 
 
(建議解析度: 1024 x 768或以上)
 
本站連結:
 


 Toni
 
暱稱: Toni , Toni子
出生日期: 7月6日
國家:  香港
地區: 葵青區
 
 
文章分類
 
全部 (347)
3Ds Max (1)
Biohazard (8)
Cosplay (12)
SAW (1)
Vocaloid x Basara (5)
WarGame (6)
攝影 (91)
收藏 (2)
有感而發 (6)
個人 (143)
動漫 (24)
(43)
遊戲 (4)
未分類 (1)

最新文章
 
最近訪客

日誌訂閱
 

2009 年 5 月 21 日  星期四   晴天


2009-05-21 分類: 個人

玩想結他~~
Target為 Epiphone Les Paul Standard:
http://www2.uwants.com/viewthread.php?tid=7801536&extra=&page=1
http://www2.gibson.com/Products/Electric-Guitars/Les-Paul/Gibson-USA/Les-Paul-Traditional.aspx

係K-on女主角嗰支,
不過成$3000,玩到真係有D成就先買啦.....



以往爆機記錄 開心 分類: Biohazard

不返睇不覺,原來之前打打埋埋的Biohazard都有影低留記錄。

Biohazard 0

Biohazard 2

Biohazard 3 (01:36:16)

Biohazard 4 (某程度的世界最快記錄)

不過Biohazard 1、Biohazard CV和Biohazard UC都冇相.....
可惜可惜.....



2009 年 5 月 20 日  星期三   晴天


2009-05-20 愉快 分類: 個人

近日迷上了K-on~~
嘩...我真係......= =
秋山澪太萌了~~

但同時又推動我想買和學電結他的動力。
其實細細個都想學....不過貴到嘔電,放下了諗頭.....
不過近日又迷上了K-on,加上之前涼宮的God Knows,
中毒風險程度仲勁過H1N1......
想平平地買支$7xx電結他(一套),但又擔心音質唔靚,
但心水又成$8000(一套),
不過仔細想到...新手都咁易仔細聽到音質靚唔靚嫁咩.....= =?
喂,可能玩下又唔玩嫁喎......
咁有錢買$8000,玩下又唔玩咪好唔抵??
呀敏成個四奶奶咁教我做事要諗長遠D,顧後果~~
咁我有60%決心想買支$7xx電結他(一套).....

不過,考慮到一樣,時間問題。
我暑假做唔做Part Time好??
惠康早間,6:30am做到2:00pm,
晚間,6:00pm做到12:00pm,
做我又要打機,畫畫,打WarGame,做私人野,陪屋企......等等。
係有錢收,成$2000~$3000一個月,
但充實的定義又係咪咁??
買完電結他的話,不論自學、人教,也更要學結他,
咁如果冇時間學,又買黎做乜??
$800我下個月都俾到,決擇就係下個月,
我諗到頭都痛.....
不過我個人support買電結他~~



2009 年 5 月 19 日  星期二   晴天


抱枕_3 滿足 分類: 動漫

入手了,入手了,入手了,入手了~~~~~

長門涼宮抱枕~~






2009 年 5 月 18 日  星期一   晴天


2009-05-18 愉快 分類: 個人

今日派咗英文成績Writing 2,
2C~~

成科合共15分~~  (12分合格)
再見了英文~~  (今年only...)



SAW
 
 
VOCALOID
 
  
 
訪客留言
 
最近三個月尚無任何留言

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

日誌統計
 
文章總數: 347
留言總數: 2119
今日人氣: 21
累積人氣: 25312
RSS 訂閱
 
RSS Feed