琴日冇出Blog,唉...... 咪整個科學家lo........= = 第一次搞呢D泥膠......
由8:30 am整到11:30 am, 由5:00 pm整到5:45 pm, 由6:15 pm整到9:15 pm, 由10:30 pm整到12:30 am, 共約9小時....... 17.5小時俾咗9小時佢....佔成日51.5%....... 真係除咗食野,去廁所,沖涼,訓覺...差不多我成日就只有對住佢 整到我吖!!
去圖~~
改番短隻手~~
唉...今日C3........ 「好失望!!」 也都冇咁.....有野多呀,日本人多lo......= = 維一好在多少少涼宮野。 同時想買抱抌....... 不過冇錢.........= =
又來~~ 一日三幅咁ge野.....都未試過= =
最後Ver.~~
Ver.1
Ver.2
原圖:
我唔通諗住整曬咁多個....= =?
Ver.2 (多謝凱澄改圖)
又一作..... 「本多忠勝 + 初音未來」