研究:多打動作派電玩遊戲可增進視力
hk.news.yahoo.com/article/090330/8/bfeo.html
看來可以名正言順地打機,尤其是L4D~~
======================================================
今日呀敏勁火,
CProj.堂,佢坐係我同佢部腦中間,凱澄用咗佢部腦。
佢捕住我部腦,我又整緊火柴人個堂課。
我分別走去教小朋友和呀盈用Flash,佢兩次都問我用未。
我兩次都答 - 未。我反問佢,你又唔用其他腦?? 我仲要整wo~~
到我整完探佢,我一隻手搭佢搏頭,佢不順地一隻手甩開我。
出到去升降機門口。佢行得幾快,超過我的6步。
「做乜行咁快呀?? 行慢D啦~~」
佢又停底,慢到Tina都快過佢咁濟。
「嘩...妳唔洗咁慢下嘛.......」
班人走曬......
「快又話快,慢又話慢,想點呀?!」
「想一齊行姐......」
我明知佢咁就擺明鬥氣,我唔嘈,忍啦~~
「妳堂上面做咩咁呀??」
「今日心情唔好呀!!」
到Prog.堂,佢又無視我。
問佢幾次野,答一次。
算啦。人家心情唔好嘛。
走出7-11,走到車站。
佢食豆腐花隻羹跌咗落地。
佢叫我用水樽水洗,我唔想。
「唔用羹你叫我點食呀?!」
我心想,妳都食剩四分一,
相信一下一下倒入口解決不難吧,
而且提出行住食的人也是妳,
我想妳也預了冇羹用這些意外吧。
「算啦,丟了它,反正你也玩爆了它」
確實,我也想不到它的質地那麼........"翠",真的對不起......... (你估我唔驚...)
一丟進垃圾筒,佢就吐慒,但我就feel到好好笑。
「笑乜呀,我唔覺冇乜咁好笑lo......」
這就是人類的不同觀點與角度的差異。
好呀,咁我都要達到女朋友的目的,我唔笑。
由隧道出口一路行到對面車站,係呢大約40m路程,
一路同凱澄有說有笑,對我說就變曬樣。
「唉...男朋友wo,幫女朋友洗羹都唔得~~」
「搞到我食得咁辛苦......」
雖然我一直冇出聲,我記得的也只有兩句,
但我真係頂唔順係我背後的一連串說話。
「喂,妳係咪咁老馮指意我呀?!」
其實我爆呢句出黎我都不太清楚......
大約係指老馮指意我幫佢洗羹。 (我表達得差...)
到咗車站。
「仲有,CProj.嗰陣做乜咁甩開我呀,人哋都想睇下妳做成點姐。又唔講野就甩開我......」
我做佢個動作也差點兒碰到隊後面的人......
「咩呀......人哋攰吖嘛。我咪講咗攰就唔好搭我搏頭囉。」
「咁我點知妳嗰陣攰呀?!妳又唔出聲。」
「我之前咪講過呢個禮拜都好攰囉!!」
我知妳要返工,心感配服。
但我佢咁講,真係有一點想不通..... (唔明請重睇,睇完唔明再重睇,唔好問我)
呀......我算了,我冇理由數佢個禮拜準唔準;
妳攰吖嘛,我唔同妳嘈,嘈多也無謂。
我掏出錢包,用零錢搭車。
「妳都係對人不對事啦......」
「凱澄,42A幾錢??」
「好似$5.4定$5.8。」
「呀敏知唔知??」
「唔知呀!!」
「嗱......」
我指住佢,望住凱澄。
「你哋恩愛D啦~~」
車也到了,我也上車,佢哋也由隊外跟住我上車。
坐到樓上車尾。呀敏坐我隔離。
車尾可是一覽無遺。成車望曬。
我數過都有成三對情侶係上層。 (我係咁無聊嫁啦)
三對都恩恩愛愛,雖然我唔鐘意係公眾場所又咀又盛。
但我都好大感觸......
「我唔訓落你度~~」
佢無啦啦彈一句。
我真係喊,我閉上眼扮訓,訓落左邊突出的冷氣糟。
感到車在迴旋處轉灣。
「我死都唔訓落你度!!」
『大佬...忍呀,公眾場所黎嫁,上車個個望到車尾嫁。』
我同自己講,
扮"打喊路"捽下眼,扮訓;再扮"打喊路"捽下眼,再扮訓......重覆。
我唔出聲,望長沙灣街景。我Feel到呀敏望我,我望下佢,我唔出聲,佢很不順。
我仲大感觸,做咩姐;妳之前嬲,唔出聲,我冇不順妳。
只不過係相反咗,我唔出聲姐,洗唔洗咁大分別呀?!
我又「扮訓」。
自己睇開些吧~~
======================================================
到咗信和門口,又見到德雄sir~~
一路行信和,呀敏理凱澄多D......
不過算啦,要二人世界,時間多的是~~
佢收獲豐富lo,買咗成六七本漫畫小說。
我都不差,買咗本小涼宮。
凱澄仲強,呀敏買埋生日禮物俾佢。