初心攝記,Cosplayer私影可以搵下我。 (′▽‵)
Olympus E-PL1一部。 (′▽‵)

作品:
http://cid-5c05738a1b6d28a0.skydrive.live.com/albums.aspx
 
 
(建議解析度: 1024 x 768或以上)
 
本站連結:
 


 Toni
 
暱稱: Toni , Toni子
出生日期: 7月6日
國家:  香港
地區: 葵青區
 
 
文章分類
 
全部 (347)
3Ds Max (1)
Biohazard (8)
Cosplay (12)
SAW (1)
Vocaloid x Basara (5)
WarGame (6)
攝影 (91)
收藏 (2)
有感而發 (6)
個人 (143)
動漫 (24)
(43)
遊戲 (4)
未分類 (1)

最新文章
 
最近訪客

日誌訂閱
 

2009 年 4 月 4 日  星期六   晴天


鏡音蓮 - ココロ・キセキ [中文歌詞] 分類: 動漫

 第一次的奇蹟 是把妳製造出來

 第二次的奇蹟 是與妳一起度過的時間

 

 孤獨的科學家 做出了機器人

 若要說完成的成果 可謂“奇跡”


 光是如此還不足夠 僅未完成一個步驟

 那稱作「心」的程式

 

「好想告訴她…關於人的喜悅,與悲傷。」

 奇蹟的科學家的 願望

 苦惱不斷持續 只有時間流逝著

 

 在這被丟棄的歌聲中的

 「心」

 


(「心」的程式想要永遠持續)

(有一個必須的條件)

(必須建立在“生命”的有限基礎之下)

(否則將無法啟動)

 

 

「從那雙眼睛中反映出來的我

 對妳來說我是什麼樣的存在?」

 

 對他來說時間不是無限的

 但是她不明白

 

 『──你為什麼要哭呢?』

 


 不可思議 我的心 我的心 不可思議

 他所告訴我的 喜悅的事

 不可思議 我的心 我的心 不可思議

 他所告訴我的 悲傷的事

 不可思議 我的心 我的心 無限的

 超越了我所能理解的程度…

 


 第一次的奇蹟 是把妳製造出來

 第二次的奇蹟 是與妳一起度過的時間

 第三次還沒有…第三次還沒……

 


 …有留言

 …接收…

 …!

 …寄信者是…

 未來的…

 

 …我…?!

 


 經過了幾百年

 才寄達的留言

 是未來的天使寄來的

 從「心裡」發出的歌聲

 

 謝謝…讓我誕生在這個世界

 謝謝…一起度過的每個日子

 謝謝…您賜與我的全部所有

 謝謝…永遠地歌唱著

 

 第一次的奇蹟 是把妳製造出來

 第二次的奇蹟 是與妳一起度過的時間

 第三次的奇蹟 是未來的妳的『真心』

 不用再有第四次

 不用再有第四次了

 

「謝謝你…」

「謝謝妳…」



2009-04-04 分類: 個人

其實當初係咪有幾個人格,定係我受當時影響而搞錯,或其他......
那我就不而所知........
不過,正正常常也好。

今晚不停煲kokoro kiseki,
太正了~~

今日拜山差D火燒手......
俾我姑媽Fick曬......
算...冇事就得。



2009 年 4 月 3 日  星期五   陰天


2009-04-03 滿足 分類: 個人

個科學家(呀蓮)只係斜搏同條腰幼,
「嘩,Tony呢幅比之前好咁多ge....??」
嘩,御妹咁講,我真係感動到想喊.....
今日都有畫~~

青年:

 成年: (右)



2009 年 4 月 2 日  星期四   晴天


2009-04-02 感動 分類: 個人

超感動!! 又喊一大輪!!
【ココロ】アニメ風紙芝居【ココロ・キセキ】
http://www.youtube.com/watch?v=84PNSLTMf-M

今日凱澄生日。
生日快樂~~
如果我能在愛人當天生日說聲"生日快樂"就好了......
敏敏呀~~

今天傑作..........科學家........



2009 年 3 月 30 日  星期一   陰天


2009-03-30 無奈 分類: 個人

研究:多打動作派電玩遊戲可增進視力
hk.news.yahoo.com/article/090330/8/bfeo.html

看來可以名正言順地打機,尤其是L4D~~

======================================================

今日呀敏勁火,
CProj.堂,佢坐係我同佢部腦中間,凱澄用咗佢部腦。
佢捕住我部腦,我又整緊火柴人個堂課。
我分別走去教小朋友和呀盈用Flash,佢兩次都問我用未。
我兩次都答 - 未。我反問佢,你又唔用其他腦?? 我仲要整wo~~
到我整完探佢,我一隻手搭佢搏頭,佢不順地一隻手甩開我。

出到去升降機門口。佢行得幾快,超過我的6步。
「做乜行咁快呀?? 行慢D啦~~」
佢又停底,慢到Tina都快過佢咁濟。
「嘩...妳唔洗咁慢下嘛.......」
班人走曬......
「快又話快,慢又話慢,想點呀?!」
「想一齊行姐......」
我明知佢咁就擺明鬥氣,我唔嘈,忍啦~~
「妳堂上面做咩咁呀??」
「今日心情唔好呀!!」

到Prog.堂,佢又無視我。
問佢幾次野,答一次。
算啦。人家心情唔好嘛。

走出7-11,走到車站。
佢食豆腐花隻羹跌咗落地。
佢叫我用水樽水洗,我唔想。
「唔用羹你叫我點食呀?!」
我心想,妳都食剩四分一,
相信一下一下倒入口解決不難吧,
而且提出行住食的人也是妳,
我想妳也預了冇羹用這些意外吧。

「算啦,丟了它,反正你也玩爆了它」
確實,我也想不到它的質地那麼........"翠",真的對不起.........   (你估我唔驚...)
一丟進垃圾筒,佢就吐慒,但我就feel到好好笑。
「笑乜呀,我唔覺冇乜咁好笑lo......」
這就是人類的不同觀點與角度的差異。
好呀,咁我都要達到女朋友的目的,我唔笑。

由隧道出口一路行到對面車站,係呢大約40m路程,
一路同凱澄有說有笑,對我說就變曬樣。
「唉...男朋友wo,幫女朋友洗羹都唔得~~」
「搞到我食得咁辛苦......」
雖然我一直冇出聲,我記得的也只有兩句,
但我真係頂唔順係我背後的一連串說話。
「喂,妳係咪咁老馮指意我呀?!」
其實我爆呢句出黎我都不太清楚......
大約係指老馮指意我幫佢洗羹。   (我表達得差...)
到咗車站。
「仲有,CProj.嗰陣做乜咁甩開我呀,人哋都想睇下妳做成點姐。又唔講野就甩開我......」
我做佢個動作也差點兒碰到隊後面的人......
「咩呀......人哋攰吖嘛。我咪講咗攰就唔好搭我搏頭囉。」
「咁我點知妳嗰陣攰呀?!妳又唔出聲。」
「我之前咪講過呢個禮拜都好攰囉!!」
我知妳要返工,心感配服。
但我佢咁講,真係有一點想不通.....  (唔明請重睇,睇完唔明再重睇,唔好問我)

呀......我算了,我冇理由數佢個禮拜準唔準;
妳攰吖嘛,我唔同妳嘈,嘈多也無謂。
我掏出錢包,用零錢搭車。
「妳都係對人不對事啦......」
「凱澄,42A幾錢??」
「好似$5.4定$5.8。」
「呀敏知唔知??」
「唔知呀!!」
「嗱......」
我指住佢,望住凱澄。
「你哋恩愛D啦~~」
車也到了,我也上車,佢哋也由隊外跟住我上車。

坐到樓上車尾。呀敏坐我隔離。
車尾可是一覽無遺。成車望曬。
我數過都有成三對情侶係上層。   (我係咁無聊嫁啦)
三對都恩恩愛愛,雖然我唔鐘意係公眾場所又咀又盛。
但我都好大感觸......
「我唔訓落你度~~」
佢無啦啦彈一句。
我真係喊,我閉上眼扮訓,訓落左邊突出的冷氣糟。
感到車在迴旋處轉灣。
「我死都唔訓落你度!!」
『大佬...忍呀,公眾場所黎嫁,上車個個望到車尾嫁。』
我同自己講,
扮"打喊路"捽下眼,扮訓;再扮"打喊路"捽下眼,再扮訓......重覆。
我唔出聲,望長沙灣街景。我Feel到呀敏望我,我望下佢,我唔出聲,佢很不順。
我仲大感觸,做咩姐;妳之前嬲,唔出聲,我冇不順妳。
只不過係相反咗,我唔出聲姐,洗唔洗咁大分別呀?!
我又「扮訓」。
自己睇開些吧~~
 

======================================================

到咗信和門口,又見到德雄sir~~
一路行信和,呀敏理凱澄多D......
不過算啦,要二人世界,時間多的是~~

佢收獲豐富lo,買咗成六七本漫畫小說。
我都不差,買咗本小涼宮。
凱澄仲強,呀敏買埋生日禮物俾佢。



SAW
 
 
VOCALOID
 
  
 
訪客留言
 
最近三個月尚無任何留言

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

日誌統計
 
文章總數: 347
留言總數: 2119
今日人氣: 16
累積人氣: 25342
RSS 訂閱
 
RSS Feed