初心攝記,Cosplayer私影可以搵下我。 (′▽‵)
Olympus E-PL1一部。 (′▽‵)

作品:
http://cid-5c05738a1b6d28a0.skydrive.live.com/albums.aspx
 
 
(建議解析度: 1024 x 768或以上)
 
本站連結:
 


 Toni
 
暱稱: Toni , Toni子
出生日期: 7月6日
國家:  香港
地區: 葵青區
 
 
文章分類
 
全部 (347)
3Ds Max (1)
Biohazard (8)
Cosplay (12)
SAW (1)
Vocaloid x Basara (5)
WarGame (6)
攝影 (91)
收藏 (2)
有感而發 (6)
個人 (143)
動漫 (24)
(43)
遊戲 (4)
未分類 (1)

最新文章
 
最近訪客

日誌訂閱
 

2009 年 6 月 16 日  星期二   晴天


2009-06-16 分類: 個人

今日有人洗地~~
10:30p.m.放工~~
一人一條街都不太難,比琴日慢大約半個鐘姐~~
9:30p.m.前都做完曬野.....
行行下,得閒拉D,得閒拉D



2009-06-16 分類: 個人

琴日返Wellcome,返一二四五,共四日,8:00p.m. ~ 12:00a.m.。
本來六點幾上完堂,返去問下鄧生洗唔洗返......
因為敏敏話有D同事上完係唔洗返~~
至於點解我要親身洗去,問敏敏la~~
我至多可以說:  我有叫佢帶手機係身做野ga

6:55p.m.返到去,叫敏敏叫鄧生出黎,
點知鄧生一黎就,「返工ar? 跟我入黎~~」
媽的...我呆咗.......
我本身諗住問,「我係咪8:00p.m.返工?」
算啦...返工先,冇得食野.......= =

返到去,同呀友散水街,上貨,拉架。
再散洗衣街,上貨,拉架。
再散早餐街,冇位上貨,就直接拉架。
臨收工再拉多次架。
落咗閘就掃地,掃完地就拖地。
我拖完地就走得。
畢竟兩個人仲要同呀友一條街,最快搞掂......
拖地,呀友拖一大半我先拖細半....
聽聞今晚好少人返......

我返工又俾客嗌小姐.....= =
「小姐,唔該......(以下略)」
幸好佢之後轉targrt問大家姐~~



2009 年 6 月 15 日  星期一   晴天


2009-06-15 分類: 個人

今日3:00p.m.去荃灣華都Wellcome上堂,
今晚8:00p.m.去青衣邨Wellcome返工~~

Prototype都ok ge.....
不過要換卡先100%感受到佢視覺~~
出糧換卡~~
Target為1GB DDR3的Displsy卡,
N卡好用D,但我塊版又support到行ATI卡 x2.....
唔知點簡



2009 年 6 月 14 日  星期日   晴天


2009-06-14 分類: 動漫

K-on就播完la~~
下星期五下集12集就播完la~~
期待第二季~~
我諗一定有~~

而涼宮09第二集,
今個星期四先有.....

日本Top十,二次完老婆排行榜~~
我的涼宮呢?!
不過mio坐冠都正~~



2009 年 6 月 13 日  星期六   晴天


2009-06-13 分類: 個人

青鬼絕叫之歌~~
正ar~~



SAW
 
 
VOCALOID
 
  
 
訪客留言
 
最近三個月尚無任何留言

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

日誌統計
 
文章總數: 347
留言總數: 2119
今日人氣: 22
累積人氣: 25313
RSS 訂閱
 
RSS Feed