今日有人洗地~~ 10:30p.m.放工~~ 一人一條街都不太難,比琴日慢大約半個鐘姐~~ 9:30p.m.前都做完曬野..... 行行下,得閒拉D,得閒拉D
琴日返Wellcome,返一二四五,共四日,8:00p.m. ~ 12:00a.m.。 本來六點幾上完堂,返去問下鄧生洗唔洗返...... 因為敏敏話有D同事上完係唔洗返~~ 至於點解我要親身洗去,問敏敏la~~ 我至多可以說: 我有叫佢帶手機係身做野ga
6:55p.m.返到去,叫敏敏叫鄧生出黎, 點知鄧生一黎就,「返工ar? 跟我入黎~~」 媽的...我呆咗....... 我本身諗住問,「我係咪8:00p.m.返工?」 算啦...返工先,冇得食野.......= =
返到去,同呀友散水街,上貨,拉架。 再散洗衣街,上貨,拉架。 再散早餐街,冇位上貨,就直接拉架。 臨收工再拉多次架。 落咗閘就掃地,掃完地就拖地。 我拖完地就走得。 畢竟兩個人仲要同呀友一條街,最快搞掂...... 拖地,呀友拖一大半我先拖細半.... 聽聞今晚好少人返......
我返工又俾客嗌小姐.....= = 「小姐,唔該......(以下略)」 幸好佢之後轉targrt問大家姐~~
今日3:00p.m.去荃灣華都Wellcome上堂, 今晚8:00p.m.去青衣邨Wellcome返工~~
Prototype都ok ge..... 不過要換卡先100%感受到佢視覺~~ 出糧換卡~~ Target為1GB DDR3的Displsy卡, N卡好用D,但我塊版又support到行ATI卡 x2..... 唔知點簡
K-on就播完la~~ 下星期五下集12集就播完la~~ 期待第二季~~ 我諗一定有~~
而涼宮09第二集, 今個星期四先有.....
日本Top十,二次完老婆排行榜~~ 我的涼宮呢?! 不過mio坐冠都正~~
【ニコニコ動画】青鬼のグルメレース【青のがーみぃ ふひきーデラックス】
青鬼絕叫之歌~~ 正ar~~