MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

src="http://assets.myflashfetish.com/images/make-own.gif" title="Create A Playlist!" style="border-style:none;" alt="Playlist">
Music Playlist at MixPod.com

★v★為何會認識到妳"
放棄了"★v★
kkhui321
暱稱: 皮皮
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
..
.
.
..
..
文章分類
全部 (69)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 69
留言總數: 403
今日人氣: 0
累積人氣: 5016
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 2 月 17 日  星期三   晴天


.. 不安 分類: 未分類

唉..
今日真係...唔識講..
明明今日上法庭既..
今日去到明明見到[佢]..
點知佢冇啦啦走左佬..
攪到再推後再攪..
攪到自己好唔知點咁...悅泥悅驚...
唉...23號再返過去牙..."
不過唔係攪果D..
係返去攪其他野LOR~..
唉..今日見到果2個食蕉..我同我媽子幾想沖過去打佢..
唉...算了吧..新年...唔講呢D   XD"
本少24號生日XD"
唔知有冇人同我一過過呢@V@"
我遲D再PO相出泥...今日打住咁多先...^^



2010 年 2 月 14 日  星期日   晴天


.. 愉快 分類: 未分類

琴日..13號..
我去左我e媽屋企到食團年飯wow.."
7點半到係屋企出門口啦"
去到就7點8到...
我一入到去...幾個表哥係我面前係咁食煙~.~"
我頂牙..串我冇買到上去食= ="
勁衰~0~"
之後唔理佢地..係到睇電視..
我個細表哥行左過泥比煙我食xd"
之後我扮黝~.~"飛走佢包煙xd"
之後佢無奈左..問我...你介左煙啦咩@0@"?
我話冇...不過唔想食先飛你包煙咋xd"
之後佢聽完唔識講野xdd''笑死"
跟住8點半同我知己去左元long行花屎.."
本身趙傑都泥嫁...不過佢食完飯...話好遠~.~"
咁就冇過泥~.~"
我同知己行花屎果陣...好多人誤會佢係我條女~.~"
勁無奈...跟住我見到d花..好令@v@"
諗住買比我仲中意緊既果個人啦..
不過最後都係冇買....
買左返泥送比佢...佢唔收既話....."
+上12號同我媽子出左荃灣花屎行.."
我都買左520枝花花xd"
買左成8~9百蚊~.~"好貴牙~口~"
不過買左放左係屋企xd"
本身都係諗住送比佢嫁.."不過都係驚佢唔收果d啦.."
所以留左係屋企~.~"
係咪好白痴呢我xd"!?



2010 年 2 月 12 日  星期五   晴天


.. 分類: 未分類

唉...
蕉早十點要出到灣仔見律c~.~"
唉...一諗起要見呢d人..
硬係覺得自己死期就到咁~.~"
個心係咁跳跳跳..."
唉....諗起見完呢d人之後又要去果d咁既地方...
仲灰~.~"
不過算啦...識到d咁既人....係咁嫁啦...
就算衰左都當自己黑仔算了..
還掂都冇咩人關心我既...
冇咩所謂啦"
兄弟都有2個既...
名就唔打出泥啦...廢事打~.~"
女就緊係冇啦"唉...
知己都有既xd"仲好好tin  xd"
仲有牙蛋佢地呢d傻妹嫁xd"
不過都係算啦"
前途什麼的...愛什麼的..都不再重要了~.~"
只係有點兒可惜了吧xd"
唔打了...訓教教豬xd"



2010 年 2 月 9 日  星期二   晴天


.. 愉快 分類: 未分類

唉...今日勁低能~.~"
唔知點解呢+上堂唔識訓lor~..
攪到返到屋企係咁訓...
頂...
各位兄弟姐妹...又到情人節啦wow...
祝你地開開心心xd"
唔好學我呢+咁牙..知嘛..
雖然我年年都係一條佬過情人節...
不過算啦xd"
想有人陪都唔得嫁啦..次次都係咁..
唔係比人飛...就係第2d原因..
唉...呢d咪叫天生冇女人[圓]lor~
唉...都係果句啦...同邊個一齊唔重要..
唔洗點理人d眼光...只要係自己同自己身邊果個開心就得啦..xd"
後日開始自閉><"直到過左情人節先出關xd"
有咩都可以搵我嫁...不過出街玩就唔洗理我xdd"
凸別係情人節果日牙...因為心知冇女陪xd"所以果日死都唔會係街到出現的"!!



2010 年 2 月 7 日  星期日   晴天


.. 無奈 分類: 未分類

今日超勁= ="

家長日...幾個訓導主任同班主任齊齊見我老豆老母xd"

讀左咁耐書都未試過咁xd"正..

果時自己見到都啞左lor~..

一開頭.得班主任要見我..之後多左個主任泥..

同佢地傾完..拎埋成績表走果陣..

又見到2個...又比佢地捉住左係到傾 =="

傾緊果陣...我望左一野我老爸..

佢既眼神= ="想殺q左我lor~..

驚驚=~="

之後傾完..諗住走得啦...點知...

再比多個成日比我屌既miss..

又捉住左我= ="

係到傾傾傾...傾到我勁煩...

傾完我咩都唔理啦...我同我老爸同老媽沖左出學校xd"

沖左上車去左商場食野xd"

之後就返左屋企lu~xdd"

等我講下我d成績啦...唔洗諗啦...你地冇可能跟得上我嫁啦..xd"

唔洗嫉妒我嫁xdd知嘛..

英文:
     語文200分max  我拎13xd
     寫作50分max   我拎0xd
     閱讀40分max   我拎6xd
listening60分max   我拎abs= ="
     說話50分max   我拎7xd"

中文:
中國語文200分max   我拎82xd"
     閱讀50分max   我拎18xd"
     寫作50分max   我拎15xd"
     聆聽24分max   我拎8xd"
     說話36分max   我拎21xd"[世界十大奇觀...我合格左-c-]
     綜合40分max   我拎20xd"[令一十大奇觀!!]

   通識一50分max   我拎13xd"[金金/.\對不起..我下次會合格的]
   通識二50分max   我拎13xd"[你條忍樣就想我合格你果科= ="收啦你]
  
  數學100分max   我拎20分xd"[5分1牙拎到...係中學未試過xd"]

    中史100分max   我拎29分\口/"[再比d心機...下次耍max左佢><"]

    企業100分max   我拎0分xd"[咩料= ="0分lor~pk..]

     pe   a係max   我就係拎a...[吹牙xd"係冇用既科先咁高分xd"]

 藝術發展a係max    我就拎e...[冇計...個牙sir   kai的..由我f1就[jump對我]到f4都仲未玩得到我= ="死未xd]
 藝術發展2a係max   我拎exm= ="

平均分100   我拎23.75[呵呵xd"乖仔左xd"]
操行a係max   我拎c...[屌牙sir同miss都有c...真係叻仔xd"]
上學期正係記左一個小過><"就係食煙jaii"  [真係乖過之前好多xd"如果係之前既我= ="我諗都有7~8個小過了..4~5個大過xd"今個學期得一個小過...正明我乖了很多xd"]

快d比cm同掌聲我先啦><"