今日超勁= ="
家長日...幾個訓導主任同班主任齊齊見我老豆老母xd"
讀左咁耐書都未試過咁xd"正..
果時自己見到都啞左lor~..
一開頭.得班主任要見我..之後多左個主任泥..
同佢地傾完..拎埋成績表走果陣..
又見到2個...又比佢地捉住左係到傾 =="
傾緊果陣...我望左一野我老爸..
佢既眼神= ="想殺q左我lor~..
驚驚=~="
之後傾完..諗住走得啦...點知...
再比多個成日比我屌既miss..
又捉住左我= ="
係到傾傾傾...傾到我勁煩...
傾完我咩都唔理啦...我同我老爸同老媽沖左出學校xd"
沖左上車去左商場食野xd"
之後就返左屋企lu~xdd"
等我講下我d成績啦...唔洗諗啦...你地冇可能跟得上我嫁啦..xd"
唔洗嫉妒我嫁xdd知嘛..
英文:
語文200分max 我拎13xd
寫作50分max 我拎0xd
閱讀40分max 我拎6xd
listening60分max 我拎abs= ="
說話50分max 我拎7xd"
中文:
中國語文200分max 我拎82xd"
閱讀50分max 我拎18xd"
寫作50分max 我拎15xd"
聆聽24分max 我拎8xd"
說話36分max 我拎21xd"[世界十大奇觀...我合格左-c-]
綜合40分max 我拎20xd"[令一十大奇觀!!]
通識一50分max 我拎13xd"[金金/.\對不起..我下次會合格的]
通識二50分max 我拎13xd"[你條忍樣就想我合格你果科= ="收啦你]
數學100分max 我拎20分xd"[5分1牙拎到...係中學未試過xd"]
中史100分max 我拎29分\口/"[再比d心機...下次耍max左佢><"]
企業100分max 我拎0分xd"[咩料= ="0分lor~pk..]
pe a係max 我就係拎a...[吹牙xd"係冇用既科先咁高分xd"]
藝術發展a係max 我就拎e...[冇計...個牙sir kai的..由我f1就[jump對我]到f4都仲未玩得到我= ="死未xd]
藝術發展2a係max 我拎exm= ="
平均分100 我拎23.75[呵呵xd"乖仔左xd"]
操行a係max 我拎c...[屌牙sir同miss都有c...真係叻仔xd"]
上學期正係記左一個小過><"就係食煙jaii" [真係乖過之前好多xd"如果係之前既我= ="我諗都有7~8個小過了..4~5個大過xd"今個學期得一個小過...正明我乖了很多xd"]
快d比cm同掌聲我先啦><" |