唉..呢幾日冇心情打qz..
sorsor= ="
今日冇咩好講~.~
講返琴日..9點去撚到個垃圾法庭..
頂佢個肺..我走去搵當值律c啦..
屌爆佢...係5楬到等佢wow..等等等...
等左2個幾中先等到...都算啦..
佢叫我返1號庭等...咁我係1號庭等lor~
又係到9等個仆街法官wow...
又等撚左成3個幾中...火都泥...
點知佢個on9只係叫左我出去講左2句我咁就走得..
仆街啦..講2句就走得咁佢就應該一早叫我出去講啦..
咪撚要人等咁耐啦..正仆街泥...之後又比人迫我返果間垃圾學校考試..
頂...返到去考...一睇張野...嘔血...
英文lis...冇條聽得明...仆街..
係到咁攪攪下...掘到6點先返得屋企教教豬lor~
屌爆佢...唉..灰爆..217又要再上..
希望冇事啦/~\..
你個撚樣就開心啦..屈撚完我..自己琴日就應撚左..
扮撚晒野...識撚錯你lor~..
出撚到去咪撚話識我lor~唔該..
我冇識過你d咁既人lor~含家產..
我呢+明係話緊你lor~唔撚loke咪又話吹雞打我lor..
我好驚嫁....成日都係咁撚樣..又要屈..又話要吹雞..
識你咁耐.我點都知你邊個真邊句假lor~..
係牙..我係識左幾隻龜牙..個人係串左牙..又點姐..
點都好過你先啦..下話..大家心撚照啦..
發洩完-.-"xdd
|