今日同之前果幾日冇咩分別-3-"
係今日個病好返左好多xd
都係多得我深愛既金金xd [ps:金金係我媽子xd]
今日都係咁上下..冇咩好講..
不過冇啦啦想講下自己對感情既睇發lor~..
..講真..自己都唔係咩好條件啦..識我既都知..
我仲要係一個勁on9既人...不過對2樣野..我係絕對唔會做埋d on99既野lor~
2樣野其中一樣包括係兄弟啦...第2緊係愛情啦xd
不過對我泥講都係兄弟第一愛情第二咁姐...
今日唔講兄弟..講愛情xd
我對愛情呢樣野...本身就係11月中到就冇咩希望嫁啦...
識我耐d既人都知咩事..
但係就係12頭果時出現左一個人@@"
佢改變左我果時對愛情既睇發..xd
但一齊左冇幾耐就散左/33\
不過算啦...經一時長一智...
不過我到呢+仲中意緊佢嫁xd
我又唔係高要求果炸人泥既....
我只係要我條女專一同埋個樣普普通通就冇問題啦..
身材果d..咩咩咩果d..我都唔求嫁啦..真係想專一拍姐..
我真係估唔到咁難lor~..
唔係我難= =""
不過就算我條女唔專一得我一個專一咁對佢既話...我諗都係冇用嫁啦..
唉...我條件雖然係差d姐...我諗都未差到攪到我呢+咁掛~.~
|