我好想SD一個訊息俾你
好想告訴你
我不想失去你尼個朋
不想你誤會
也不想令某人誤會
其實我尼一刻係到做緊咩?
我都唔知
發呆的思考
但我會好驚
我會好似之前咁
已經兩次啦
我唔想今次都係咁啦
><
唔通尼個世上真係冇
第二個佢
?????
我好想知呀
我要矮呀...嘻嘻^^
講真的
眼睛不能沒眼淚 - 古巨基
微笑吧 容我把天真留下
相機證明曾經欣賞過大家
離去吧 忘記永久這童話
想找快樂何不飛奔抱住他
一起 開心 留下 不再 開心 由它
願你記住 結束感情沒有罪
變心不是你不對
假使背著良心一起太傻女
願我記住 眼睛不能沒眼淚
只因沙石要洗去
真心愛人無非想她有人可 登對
明智地 無意對傷感迴避
犧牲我後才知心中有慈悲
麻痹地 忘記背影多明媚
相戀告別全因不想再自欺
想我 寬恕 傻話 心會 更改 無它
願你記住 結束感情沒有罪
變心不是你不對
假使背著良心一起太傻女
願我記住 眼睛不能沒眼淚
只因沙石要洗去
真心愛人無非想她有人可 登對
再找安眠藥有罪 再不肯睡我不對
這麼偉大療傷不必靠藥水
無需寬恕 有新感情沒有罪
如果他這麼理想 別要 內疚心虛
強裝寬容就算累 你不安是我不對
不忍放下誰可找到最合適 伴侶
|