★_SAchA||◤_*ギクやスギメ♥愛♥エペ||×╳` ↘my blog!!♀||-I lOVe yOU___] MIsS U
想留住你
想迎合你
想融入你 想一生霸住你


My MSn :[email protected]
2009-03-14

主會保佑我們的
永遠陪伴住我們身邊的
是嗎
心中有許多的事情
讓到我很辛苦
我唔知點解決
眼淚可能就係我釋放的最好方法吧
但我不能哭的
真的不能
小朋友的我
太蠢太笨了成日都冇記性

早上有CIT既活動
去到地鐵站
係到等人由九點半等到十點
眼訓
一去到就係到玩電腦
冇聽過牙SIR講野
覺得自己好衰囉
嘻嘻
仲要早走仲衰
十一到走番中聖補習
去到已經遲到了
但MISS冇計我地遲到
因岩岩有活動
上堂
做動作紅晒
說話第一次識講
哈哈
放佐之後番佐屋企一陣
然後又出去番教會
唱歌詩歌聽野
同平時一樣
開心的是中聖一班人自己租屋開組
冇唸過的
小組女子組整小手工
好可愛呀嘻
完佐之後一班人去食奶油多
好味
回家
冇去搵佢哈2
下星期中聖有七個人係復興受浸
唔知幾時到我受浸呢
我知有排囉
 

有一D人我好討厭
都冇唸過我的感受
不回家
討厭了這個家
成日都係講果句
你未傻我都傻啦
好討厭呀
好想快長大
離開這個家
係尼個家我做很多錯的決定
為何我咩都要聽你地講哦
人係要有自由同空間的
對不起



2009-03-13

今日一整天
很辛苦
不想流淚
最後眼淚都是流下
謝謝純妹被我攬

假裝的快樂不是真正的快樂
我不要
我要勇敢面對前路
雖然很難走
加油

張SIR謝謝你
我會盡力而又要過得住自己的
雖然你說完這番說話
我真的想喊
好感謝你張SIr

岩岩係教會進行大清潔
影佐好多相
一陣放上FaCeBook
同BLOG
我不能放棄的
加油




« | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | ... | 276 | »
Profile

暱稱: 麥麥_釘=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
New Entries
珍惜眼前的所有事物
日記寫下
如果有一天我
人一世.物一世.玩佐先...
那怕有一天會失去你