一天一天的過去
我真的好辛苦
(焦慮)你何時才會離開我
何時才可以同你一D關係都冇
心痛.呼吸不順.喊.振.頭痛......成為了我的同伴吧
我都好想識得笑
做一個正常人
可以開開心心咁過每一天
好想冷靜下來
但我好似做唔到
唔想喊但眼淚仍流下
我唔想做一個咁既細路
俾人感覺害怕
驚佐我
太累了
我點兒不想走下去了
我冇能力讓自己唔好咁
努力加油後都係咁
一個星期半到
都令到我咁
我不讓想像之後會點
救救我吧
每晚聽詩歌同禱告
希望主能幫我
同可以冷靜D
唔會覺得孤單一個
去面對所有事情
是有主的同行
GoD LOve yOU
辛苦是自己
但為何要堅持下去呢
我真的很不明白
我唔想咁啦
每天都是過著這樣的生活
我能否繼續面對前方的路
好想說一句
主你的考驗可否到此完結
我承受不到了
每次都不能專心做每一件事
好痛苦 |