今日心情勁低落 沒試過的 心很痛 第一次有想死既感覺 好想打死自己 痛苦既感覺要去到何時呀 不斷的流淚 害怕 這一刻我很想放棄 不想堅持了 堅持過後又是辛苦 咁不如放棄 一世唔好好番好過 我覺得係尼一刻 真的是有苦自己知 我既辛苦有邊個會知 一路上只得自己一個承受 想搵人分擔一下都唔得 好想搵個人攬下大聲的喊 好想在一個好靜既地方大叫
主只有你才永遠在我身邊陪著我的
今天真的太辛苦了 生病的感覺 討厭了 心身都病了 只知好眼訓 好想死呀 成個大細路 唔知點解 可能係D行為似足個BB仔掛 朱奶訓教個樣真係好好笑 好可愛呀 最衰冇得影低去 希望天日可以好番啦 又唔記得問佢力野