★_SAchA||◤_*ギクやスギメ♥愛♥エペ||×╳` ↘my blog!!♀||-I lOVe yOU___] MIsS U
想留住你
想迎合你
想融入你 想一生霸住你


My MSn :[email protected]
2009-03-19

今日心情勁低落
沒試過的
心很痛
第一次有想死既感覺
好想打死自己
痛苦既感覺要去到何時呀
不斷的流淚
害怕
這一刻我很想放棄
不想堅持了
堅持過後又是辛苦
咁不如放棄
一世唔好好番好過
我覺得係尼一刻
真的是有苦自己知
我既辛苦有邊個會知
一路上只得自己一個承受
想搵人分擔一下都唔得
好想搵個人攬下大聲的喊
好想在一個好靜既地方大叫

主只有你才永遠在我身邊陪著我的



2009-03-17

今天真的太辛苦了
生病的感覺
討厭了
心身都病了
只知好眼訓
好想死呀
成個大細路
唔知點解
可能係D行為似足個BB仔掛
朱奶訓教個樣真係好好笑
好可愛呀
最衰冇得影低去
希望天日可以好番啦
又唔記得問佢力野
 




« | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | ... | 276 | »
Profile

暱稱: 麥麥_釘=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
New Entries
珍惜眼前的所有事物
日記寫下
如果有一天我
人一世.物一世.玩佐先...
那怕有一天會失去你