會考接近尾聲啦...
先唔計d成績..係中4~5尼段時間做過既學過既野都一一受用..
唔理幫唔幫到會考...
至少尼段時間得出既意理力&心理狀態都令我尼次會考發揮得唔錯..
成績無論好定唔好...依加都唔重要
哪怕係min既成績..都要積極樂觀面對...
怪既只可以怪自己之前唔識諗..
係考完phy既果日...我都曾經灰心過..唔開心過..
過左1日之後最終都起返身...繼續努力...
考完中文果陣...心情都患得患失...好似做得無想像中咁好..
睡左一覺之後...咪又係繼續做野...
到math既挫敗...我又未嘗唔係繼續努力..
到chem之後...點解會淨係識諗「尼次好對唔住莊sir...竟然考成咁」
係呀...chem考得唔好係對唔住莊sir...但如果因chem而令自己一沉不起...
對唔住莊sir更多之餘...亦會對唔住英明,miss lin,ms lo...仲有所有所有對你好&教過你既人..
係呀...最終都係起返身...但已經失去左果種鬥志&衝勁
點解會咁...老毛病又發作!?又想半途而廢!?
到尼一刻先半途而廢...你對唔對得住自己尼2年既心機&努力
對唔對得住老師既期望...
好記得有個老師講過...「你尼科唔合格唔重要..係你升到中6先係最緊要」
係呀...你依加升中6既機會係細左...但唔代表你無哂希望嫁...
只要有一絲希望你都應該盡力而為....中5既時候d老師何嘗唔係咁諗?
莊sir..ms lo佢地...全部都認為我仲有希望仲有機會上到去...
佢地都照樣幫我教我...
我都做到既!為左你地為左自己...我都會盡力捱落去!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
如果各位同學想搵人傾計....即管打比我啦!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
依加既成績預算...
中文level2...1分
phy c~b...3~4分
maths b..3~4分
chem e..1分
4科暫代大約8~10分...
中6目標約欠4~6分
成績估計..
amaths c~b...3~4分
eng level3...2分
bio e~d..1~2分
估計可能大約min13分....max17分
雖然差3科但還有轉機...加油呀rocky!!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
|