Let You Go ∼∼
rocky's diary
kl051240
暱稱: rocky
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
文章分類
全部 (152)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
第1個鎖...
第1個鎖
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
2010 年 5 月 1 日  星期六   晴天


amath前既「長假」 分類: 未分類

會考接近尾聲啦...

先唔計d成績..係中4~5尼段時間做過既學過既野都一一受用..

唔理幫唔幫到會考...

至少尼段時間得出既意理力&心理狀態都令我尼次會考發揮得唔錯..

成績無論好定唔好...依加都唔重要

哪怕係min既成績..都要積極樂觀面對...

怪既只可以怪自己之前唔識諗..

係考完phy既果日...我都曾經灰心過..唔開心過..

過左1日之後最終都起返身...繼續努力...

考完中文果陣...心情都患得患失...好似做得無想像中咁好..

睡左一覺之後...咪又係繼續做野...

到math既挫敗...我又未嘗唔係繼續努力..

到chem之後...點解會淨係識諗「尼次好對唔住莊sir...竟然考成咁」

係呀...chem考得唔好係對唔住莊sir...但如果因chem而令自己一沉不起...

對唔住莊sir更多之餘...亦會對唔住英明,miss lin,ms lo...仲有所有所有對你好&教過你既人..

係呀...最終都係起返身...但已經失去左果種鬥志&衝勁

點解會咁...老毛病又發作!?又想半途而廢!?

到尼一刻先半途而廢...你對唔對得住自己尼2年既心機&努力

對唔對得住老師既期望...

好記得有個老師講過...「你尼科唔合格唔重要..係你升到中6先係最緊要」

係呀...你依加升中6既機會係細左...但唔代表你無哂希望嫁...

只要有一絲希望你都應該盡力而為....中5既時候d老師何嘗唔係咁諗?

莊sir..ms lo佢地...全部都認為我仲有希望仲有機會上到去...

佢地都照樣幫我教我...

我都做到既!為左你地為左自己...我都會盡力捱落去!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

如果各位同學想搵人傾計....即管打比我啦!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

依加既成績預算...

中文level2...1分

phy c~b...3~4分

maths b..3~4分

chem e..1分

4科暫代大約8~10分...

中6目標約欠4~6分

成績估計..

amaths c~b...3~4分

eng level3...2分

bio e~d..1~2分

估計可能大約min13分....max17分

雖然差3科但還有轉機...加油呀rocky!!!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~