日日難捱日日捱!!!!關關難過關關過
之前日日比人捉住係咁鬧你都捱得到...
尼d咁既爛鬼ce會難捱得過小學果段黑暗歲月!?!?!!?
果個爛鬼希望杯份卷做到人絕哂望你都過到關....
尼個咁既爛鬼ce你又點會過唔到呀!!!!!!
屈左係心成2年既尼1句...終於都講到出黎啦!!!!!
我要爆啦!!!!KLC...我一定會強勢回歸既!!!!!!