琴日..
派卷...is炒左*0*英文岩岩好合格..中史死埋..epa死得好轟烈- -v
去完3c就去吉野家食野
之後返教會排舞啦...
今次我竟然唔駛做最尾果個*0*
排左個幾鐘...
曉愉黎左就差唔多散ban...
最後淨返輝&興&彰&石^3&我係到「練舞」
其實我地果陣係玩又過練囉xDD
我地係到聽興彈吉他啦..
彰就拎左愉個袋同眼鏡去玩..
扮到成個幼稚園生咁0.0
又玩左PICTIONARY
最後去左打波+_+d女仔走先0.0
打到好攰..之後同輝返車走lu...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
今日要比賽啦..
1點返到去繼續練舞...
比賽中段..
有個遊戲環節..
我同愉要出去-0-
好彩有聽明慧講要快d出去姐= =v
唔係就要跳雙人舞啦=0=
自己跳果陣勁好玩= =""
要跟住段片個女仔跳..
跳到有時自己要自己跳囉xDD
之後就到我地隊去比賽lu..
成隊跳跳下停哂0.0"
個個都唔記得點跳= =v
過左2~3拍之後就先跳返0口0
雖然最後無拎到獎..
不過「釣勝於魚」呀麻xDD
之後去打波...
打到條褲濕哂-口-""
返到屋企坐左陣整野食..
食完就去游水..
游完水陪田少食野..
食完佢就要送fd返龜...
我就自己返龜lu..
|