LAST day of form3...
day d
自修堂..睇書a__a
中文...周sir再見啦*0*我知讀中史既人理解力1定好強嫁*0*
英文x2..聽書+睇書..mk教得我地咁好..今年英文一定要有進步= =+
epa..對作業x__x應該係今日最多野做既1堂-3-
phy..訓覺-口-"
lunch..歡度我既初中課程._."
mathsx2..lkh幫我地影相...之後做數x__x
學校既鐘聲1響..我既初中就完左啦t^t
放學...去食野
9因因為罰左半個鐘留堂...無p之下走左xDD"
9因黎左唔食野- -+
食完就走lu~o~"
|