今日去左賣旗...
點解會去做義工?轉性麻xDD"
去左油塘賣旗...
油塘既人果然同將軍澳既人有分別= =+
將軍澳d人又肯買...又有時有大紙..又肯做善事..
今日刷新左歷史新低=.="得1張幾..
之後去左食飽+飲利賓立-0-
喻意為最後晚餐食既飽&葡萄酒...
之後去行山...
行左好耐=v=出哂汗...
之後一齊去食m記..
and then 傾計...
去到5點鐘散ban...