中文...佢做書果D練習=.=我..訓覺-0-
英文...presentation..咩都唔記得哂囉=.=之後睇戲..
小息1..當值..
hex2..點解3e d人無帶圍裙扣1分..我要扣2分呀?
小息2..當值..
mathsx2..痴線嫁..要我寫果d低能筆記..果d咁既野抄黎哂我時間..
你走黎鬧我!?我數學從來唔寫筆記囉好唔好..你拉我去訓導我都唔會寫嫁啦..
lunch..好燥-.-收左2個人學生證..比左hp搞@@有一個佢地班既xDD"多一事不如少一事吧a_a"
hist..沉思= =比ms chan當訓覺~_~"不過算了吧-0-
cved..mc無啦啦罰我地班- -仲要唔比我當值...☆★☆-.-"
放學...3c玩-0-
之後返龜-0-
|