今日...要數ut..所以返左學..
返到學校..
計數-0-
早會...
一落到去就叫左onon如果我暈既話就要接住我= =v
頂得好辛苦..
之後上去考ut..
我唔見左計數機- -"
所以最後問左soso借...
最後發覺我計錯加數...
唉..算啦- -一切太遲啦-3-"
之後早退,,,
去左睇醫生-0-
證實左係感冒-0-
之後返屋企係咁訓~"~