今日一早起左身..(6點9..都唔算早嫁啦-3-")
8:30分到鑽石山-.-
8:37食早餐..
9:25入番地鐵站..
9:40分左右上到獅子山..
詳情...唔講-x-
我睇書+打機+玩數獨+傾計+燒野食-0-
其中馬騮黎攻擊我地-.-"
偷左棉花糖+麵包..
笑鬼死-.-"
2點左右...散band-.-"