今日...好似係上學期最後一日-0-"
英文..1min talk...
哥哥無準備過..講得2句..仲型過toto
借書..&講作文..
小息1..當值-.-
epa..講書..講大眾傳媒@@
pth...訓教-.-
小息2...尼埋係班房當值
math...ms lo係咁叫我做數=.=v
lunch...soso比mj搞到噴哂d野落9因到
食完飯後..同soso玩-.-唔小心整親jessie隻腳..
之後先後比冰冰&creamy整親我隻腳..
尼d係咪叫報應x2呢
中文..拎到尼個學期第1次亦係最後一次默書100分
放學...大數soso既gf-.-
|