26/1...
去左旺角食飯...
打邊爐...
叫左50碟野食-口-"
終於都食得哂- -""
食左5個幾鐘先走-v-
1點先返到屋企= =v
27/1
8點30分..返到學校當值-3-
我唔要圖書館-3-"
之後lo sir入黎問我地得唔得閒..
我轉左去1a班當值@o@
等到10點半..
到我拎啦...
心情平穩~o~因為估到自己成績差- -"
一拎成績表..一如我所料- -"2個字..退步..
點知mc講埋個班名次比我知..
我就o左-o-
因為班名次升左勁多=o=
mc同我傾完...mt又見完mj...
索性見埋mt..
點知佢地無鬧我...只係係到讚我
我係到應承你地..我下次考試...一定盡全力考
之後番落去繼續當值-,-
and then去明德食野...
食完野後返龜-口-
之後出kt...飲bb滿月酒..
去到果時..見到個男仔..係個bb既爸爸..
見到佢童心未泯既樣真係...唉算啦..
之後見到個bb..個bb好得意呀
最後11點果時...走人...
|