今日..週會..社際中文問答比賽- -
之後英文堂..唱左2次歌
之後教rp speech-.-
個powerprint有句..
rocky told ella.."i want you to be my girlfriend"
班友就係咁話打錯字=.=
原先話張ella改成jessie- -""
尼樣比人玩慣..所以無乜點理- -""
點知creamy大叫一個人名= ="
我當場嚇疾左-,-""
講講下..落堂..
小息1..當值..
epa..討論新聞..
pth派卷...總分合格- -v
小息2..當值果時..
見到個好耐無見而好想見既人..
見到佢拎野..
之後打左鐘都唔知=,=
遲左番班房- -"
maths..
做數-.-不過唔係ms lo比果d- -
係奧林匹克比賽果d- -
lunch..做數-3-
中文...睇鐵達尼@@
之後討論-0-...
放學...做數=.=
6點鐘走人- -v
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
為何我有的時候..就不懂珍惜..
她經常係我身邊...
不段地從旁幫助我..
我做甚麼..她都會支持我..
她一直係我身邊...為何我卻忽略左她呢..
到現在失去了...才懂珍惜..
如果我一早懂得珍惜她..
咁她就不會心傷地離開我..
言而..她沒有半句怨言..
或許是獨自忍受吧..
現在..只有看著你跟著另一個人遠走高飛..
隨住那人的身影..淡淡地離我而去...
|