今日...
mt一上到黎就大叫「收埋哂d野...d怪獸黎緊」
之後我地用光速收起哂d書-,-
之後有隻「怪獸」入左黎睇電視= =
過左陣先走- -"
and then教ican-,-
中文堂..
周sir同我地傾計...
叫我地講多d野..
無啦啦..筠果邊有d聲
比周sir發現
之後我地笑到pa哂係到
英文...講eng corner&做工作紙..
ms姜個大女問d野勁搞笑
成日問ms姜..「媽媽..點解我咁靚..你咁核凸既」
小息2...陪唱k當值..
epa..mc講書投入得制..有隻怪獸係門口睇都唔知
maths..變異性講座- -聽到我o哂咀= =v
有一句係咁...「你地係拍拖之前要諗下..有冇財政能力..負唔負得起法律責任= =""」
lunch...再次做數= =
落番黎果時...
我叫筠幫我捐30蚊- -v
本來話唔知買到d咩家政學會整既野~_~
點知變左3包青豆+一把間尺@o@
之後筠講左d唔應該講既野-3-""
and then我吉左佢一下-0-
phy..第1次無訓到= =v
放學..做數-0-
5點幾...返龜..
|