今日考英文..
本身以為ok易-口-
點知..d vocab好多=口=
琴晚又訓左成日-口-
好彩本日ms姜同我地默得多書..
我改正改得多姐..
唔係既話都唔知點考呀
其他果d pt..都係ms姜教導有方先識炸
中二果陣..上英文堂..跟本就唔係上既= =
堂堂都玩&訓..搞到中三d英文跟唔上..
如果唔係ms姜...今年既英文再創新低都似..
英文listening..
聽唔明佢講咩=.=
聽得明就唔識串...唉-v-
考完就陪冰冰佢地食野@@..
去50嵐食野...
d職員問我地入唔入房- -
之後冰冰一句..「我唔同豬排開房嫁..」
個職員就叫我地入去入面坐..
之後食野@@
最後食完野見到soso插自己對眼&sd sms..
之後丁丁黎左..
我地就個個都估佢地係咁約埋嫁啦
之後去行各個會所=.=
最後比人趕左出去-3-
之後好無mood咁返龜-口-
|