琴日無訓過-.-
我做左d咩!?
用左3個鐘傾計..1個鐘煮野+食野
仲有2個鐘...咪望住bio發呆囉=3=
今日考phy chem bio= =
phy&chem既中文題目..不過不失啦-v-
d英文題目..死左8~9成啦= =
mt入左黎叫我地做bio做快d=.=
話驚我地唔夠時間喎-v-
點知...搵黎驚既- -份卷細到15分鐘搞好= =
之後返龜-口-