今日遲左出門口..唔好理我係唔小心定特登咁遲啦-v-"
上車既時候..
我旁邊仲有個位...下個就到candy&cindy..
得番一個位..梗係細既上先啦@w@
就係咁樣...cindy就坐左係我隔離啦
由於我上小巴就會訓教or唔出聲..
所以今次都無異..一句聲都無出-0-
返到學校既時候..
candy講番我知..後面仲有個位xDD"
話比我知..原來我同佢細妹都睇錯0.0
engx2..默書&借書
小息一...陪candy搵妹拎龜@o@ and then 當值..
epa..教書..
pth..考口試..因為未到我..所以全程傾計..
小息2..當值again
mathsx2..ms lo無返..所以2堂都係自修..
不過有1課mc用左= =
lunch..食飯..去書展-0-..
去聽辯論既準備..lo sir講完之後..cindy係sofa後面行過0.0
中文x2..全程諗題目-.-
放學..聽完h.e.諗住去睇下辯論咩型式..岩唔岩玩..點知未睇就比人趕出黎
之後上返去h.e室等lam卓走佬-.-
and then 返龜-.-
|