今個聖誕假駛唔駛我陪大家溫數呀?
要既請留cm or msn 話我知啦..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
今朝搭105..上左車先見到candy同cindy係對面馬路-,-
琴晚成晚溫英文
到頭黎..吉都無粒
ut..死哂=.=
中文..繼續講我成績表d分....姐係滿江紅
小息1..陪唱k當值0.0
engx2..
我唔要上電視呀-.-
我入左咪果把聲..連我自己都驚囉ok?
小息2..溫epa-.-
epa..全錯
maths..份小測5分係錯理由囉 全班最高分-,-95分...
lunch..買野食-0-排隊都見到佢@o@
上返去..lily&jessie做maths
一個唔識肯問..一個唔識唔肯問..
所以問果個就做得快d @o@
lunch完-.-""班友打哂交咁..
soso踩我書包-.-"之後用象根射佢0.0
phy..d人訓哂-0-
|