一返到學校就背書=v=""
因為琴晚背到第2段都訓左-3-""
今日先發現係學校係背唔入腦既-.-""
成個鐘先背到2句..係第3段頭2句..
中文堂默書..
第3段第2句後面果d唔記得哂-.-我寫果d係作出黎既=3=""
英文..soso1min talk..
小息1..去影prefect相..
dmr-3-""佢尼排係咁鬧人..影相果時又有個中招. , .
h.e. 仲未傾好model-.-""
小息2..諗住去陪lily當值~o~"
點知比lily趕走左T^T
maths..今年第1次係maths堂訓覺@w@
lunch..食完野上返去...數學lo係到0.0""
好多人抄功課比佢捉左-0-""
joey&candy&lily&筠&我..
係到傾計@o@"
hist..講冷戰-0-"
公民教育..去影班相..
今年要買3張相-0-"3d,3e,prefect...
之前上返去講聖誕聯歡..
|