今日勁眼訓-.-""
朝早臨出門口都訓著左一次=v=""真係懶呀..
返到學校..就係咁做功課-.-""
做到mc黎到..佢就話我地係屋企唔做功課0.0
之後聽歌...d動畫ok搞笑0.0
中文堂..係ben chau既龐大身體下訓左=v=
做listening果陣一路訓..一路做=v=""
個feel好得意-v-""
eng..係一個無王管既時間訓足一堂..勁舒服-0-
hex2..煮野食@w@"整得唔錯..
mathsx2..尼2堂完全無理佢畫咩..自己係咁係本簿到自己畫xDD"
lunch..個個係到趕hist wb..我就係eng到做左=v="
上去7f..卓sir講培正比賽..睇怕今年唔駛只意玩到都似~o~"
之後卓sir話..澳洲數學比賽全級得一個有h.d.果個就係..圍叔..
之後卓sir無啦啦問邊個係rocky-0-""
and then講左一個我聽都未聽過既獎=.=""
hist..又傾分班0.0
公民教育..又講基本法=.=""
放學-0-"
|