尼2日去左prefect camp-0-"
先講下我果組先啦..
1) lead..
2)朱
3)cc
4)狗b
5)馬生個家姐@@
6)胡小姐(傻妹)
7)銀
8)蟲
9)熙
10)我-0-
15號14xx..正式開始prefect camp(搭車)@@
~~~16xx..到達目的地
~~~17xx~19xx..開始第1節既活動時間..
我地果組玩左3個遊戲..
第1個game係..有碌處..我地成組人由碌處既左面去右邊-0-
第2個game係..用3碌木黎運成組人過對面..
第3個game係..解手-0-
~~~19xx..食飯..今餐食左4碗飯=0=
~~~20xx..玩果個咩機械人-0-""
我&銀第1次就要玩啦-0-"
我入到場唔理3721就一汁到野就掟-v-""
後尾先知道..同我一組既銀都比我掟中左=口=""
最後因為我同toby玩得太耐都掟唔中對方既關係...就要係一個更加細既範圍掟0.0
最後我掟中左toby(只係負6而已)-v-
第2場就由..cc同傻妹一組..
最後就剩哂輝哥&傻妹玩..
and then 輝哥贏出..
~~~21xx..去玩「迷宮」..
玩法就係閉上眼..要是但一隻手捉住條繩..搵番哂成全部prefect..一起走出去..
行左一個圈..我發現條路好似重複左-v-
之後我就對d樹做出左一d破壞行為啦= =+
行完第2個圈..發現左粗繩&幼繩之間..空左-0-
之後我就係咁問果d工作人員-0-
但又唔敢大聲講-v-
最後就由我地偉大既hand p出左去先@@
and then 我地逐個出去-0-
~~~23xx..應誠左胡小姐比包餅佢..
之後好多人沖去8b..姐係我&其他男仔間房..搶野食-0-
最後我地無一幸免-v-
我係5點鐘先訓到-v-
16號07xx..起身
~~~08xx..食早餐..稀飯+麵=0=""最後只食左2碗麵=.=
~~~09xx..開始整木筏..
~~~10xx..整好-0-開始落水= =""
d水凍到咩咁=口=""
我地第2組完成-0-
~~~11xx..拆野&休息-,-
~~~12xx..食lunch..尼餐應該係係到食果3餐入面最好食嫁啦-v-
~~~13xx..回顧@@
~~~14xx..開始離開..
搭船果陣同馬生家姐&唱k&熙傾計@@
|