英文...
最終都要出去-0-
始終都係唔慣對住咁多人講野-0-
小息1..當值
中文..
說話= =臨尾都要中-,-
題目係關於同性戀-.-
搞到我都唔知講咩好-.-
maths..教數教數&教數
小息2..食野..
pex2..掌上壓..51,sit up..56,跳繩..121<~~~尼3個都係滿分..
引體7下..3分,跑圈跑到暈咁制-0-..26圈..2分. , .
總分17..達唔到目標-,-
lunch...當值..食完飯..返上去-0-and then落返去1/f 開會..
落1/f 途中..去到2/f 諗住睇下見唔見到藹琳姐細佬..
點知見唔到-0-只見到cindy&2個女仔係個琴前面@@
去到1/f 開下開下會..見到cindy落左黎@o@
我地班既prefect大致決定帶班3去camp
cl...無整透明..被扣分-,-
geog..拎到歷史上最高既32分
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
放學..同lily&charmmy&candy&筠搭15號返龜-0-
|