hist..聽書..我地又講升班揀科-0-
eng..默書..unseen d字唔識-.-
中文..講老虎-0-
中史..對wb..睇生字-.-
music..完成左我既大作@o@"雖然有d係誇大左-0-但都係真有其事的-.-
我真係有養過雀嫁-3-"
geog..講書..
lunch..當值..soso落左去又唔食野-3-"
食完飯之後..跑左上去7f..點知佢地等左好耐..卓sir都未黎-0-
所以我地成班友撤退~o~"
落到去..jessie問我地做乜咁早落去..係咪偷懶..
成班野一齊話比佢聽..話卓sir無黎到0.0
之後玩過3關-.-
打左鐘之後-0-
candy妹入左我地班..
由於之前睇過佢..
幾次都覺得佢幾可愛呀xDD"
之後candy問我佢靚唔靚..
我答..靚..
candy問..佢靚d定jessie靚d-0-"
之後我無答到-.-"
之後candy問lily&ceci..candy妹似唔似jessie..
之後個個都話似-0-"
之後candy再問我..佢邊到靚..
我就答左一個好k型既答案..就係..佢黑到反光..
and then我回想一下尼個答案-.-
先記得..黑係反唔到光嫁-.-""""""""
ceci&candy竟然話我話jessie黑到反光-0-"
我無講過囉T^T我講既係candy妹而已=3=""
chemx2..我都係抄人嫁姐-.-淨係話我-3-"
放學..第3日當值=.=宋小姐就3日都唔出現..咁就送左3個缺點(好似話3個缺點=1個小過)比佢-.-
真慘-.-無啦啦搞到我送左個小過比人-3-""
|