engx2..測驗...總算合格..
中文..默書..唔合格-0-"
maths..無帶圓規..比ms lo鬧-0-""
pe..未上堂做左左7下引體..下星期就要考啦= ="點練到9下呀-3-"
今堂鬥波-,-"e神比我拎左粒波就又講粗口又追住我黎撞-.-"
cl..訓覺..
geog..大混戰= =""onon同男班長係主要比人攻擊既對象-0-"
放學--聽果個死人講座-.-
d野一早知啦-3-""