engx2..
1min talk...有冇人知果首歌歌-0-知就講我知啦..
聽羅拔歐&朱麗葉d歌..
對工作紙..
epa-.-
講第4課..
pth..
呆坐-0-
mathsx2..
佢講果d野關sir教過哂囉-3-"
今日做數既時間快左@o@"
一睇就題目已經玩完啦@w@"
不過就多左好多時間悶坐囉=3="
又哂左2堂時間..
lunch..
社工哥哥又黎左@o@
冰冰&呀may..比我地係咁玩0.0
lunch完左..
到ceci比人玩@o@"
講下講下..
soso無啦啦講句..搞ceci就帶套..一陣有bb佢唔認喎0.0
之後我就笑住問ceci..soso搞你果陣唔帶套嫁!?
之後佢好快咁答左..係..
and then我係到笑..唱k就好肯定咁問多佢一次..
ceci就好大聲咁話..係呀..
之後soso呆左..笑到我pa左係到xDD"
中文堂..帶左本hist書番黎-.-
比周sir罰企~o~"
之後講作文-0-
放學..當值-.-""
我2日送左3個缺點比2個人囉=.=""
|