今日..
中文..我好乖咁聽書-口-
英文...玩新既software@@" ok好玩
家政..
無帶圍裙..比佢扣2分..算
去打蛋..
我果隻蛋k型到d蛋殼痴住層膜既..
我拎d蛋白出黎都有困難..
好啦..整完哂啦..
出去倒蛋白..
明明d蛋白清到無人有既..
佢就要屈我..話我倒哂d蛋殼落去..
要我搞番好佢囉..
ok fine..因為今日預左比你玩嫁啦..
但唔好屈我囉ok?
小息..
問左呀may拎左隻匙羹-口-
拎番去食啦-0-
首先..我食食下..唔包括我..有3個人食過..
我唔mind口水交流..所以唔覺有咩野-0-
不過旁邊既波波魚睇到眼都凸埋0.0
入課室啦..
呀筠問左我借左隻匙羹..
之後比埋lilly(希望打哂啦xDD")食-0-
lilly已經係第6個人啦-口-"
之後..呀筠竟然比埋jessie食= =
佢食完之後呀筠仲同佢講我食過= =
搞到jessie差d嘔番哂出黎-0-
之後呀筠比番隻匙羹我-.-
我就一手整爛左-.-
maths堂..
呆坐2堂囉= ="
3堂都係教果2條數..
仲勁過lo sir=.=
lunch..
玩閃避球-.-
輸得好正@w@"
之後同唱k急急腳咁上去開會-0-
開完會之後番課室-.-
ceci支野好刺鼻囉= =""
臭到我pa左係到-0-""
呀may仲用他那被ceci「香」水污染的「香」手刺激我個鼻=.="
又到中文堂啦-0-
訓左好幾次=.=
但係都比d尖叫聲嚇醒-口-
d尖叫聲都係2個字..「唉也」
邊個既就唔講啦-口-"
到左epa堂..
tama的-.-
mc..我個樣係傻傻地!?
但係點解你會係上課講d咁低能既野既@o@"
可能你連咩係應該講..
咩係唔應該講既..都未知啦..
可能我個樣真係傻傻地咁..
但係我最少知道咩時候應該做d咩..講d咩..
但係你唔知囉@o@"
如果我係傻既話..你係咩呢!?
你記住自己係個老師黎嫁..
檢點d啦..
落堂既時候..你叫我留低..果時我覺得你係係到講笑囉ok?
就算留左又點呀-.-
聽日你認為我放學得閒咩!?
聽日放學想搵我咪去1a班班房囉...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
我雖然明知你今日會玩我姐..
你都唔駛玩到咁盡呀!?
凡事留一線..尼d咁易明既道理你都唔識!?
你咪繼續挑戰我既底線囉..
睇下會點...
|