今日朝早咳=.=係咁咳
不過返到學校..
發現有幾個嚴重過我-0-
eg..冰冰&may,jessie果d啦..
英文-.-dict...錯左好多@o@
原來eng唔駛做-.-比ms姜誤導左
epa...調左我去老師table前-.-好彩仲有得傾計姐...不過要轉身囉-0-
pth..見到好多人望我= =""eg..helen&ka
mathsx2...小測勁多cm囉-.-"有d連題目都睇唔明-.-
lunch..上去數學班..哇..比3題我地做..我3題都做唔到囉-.-
histx2..由於左邊窗口位既人睇唔到..所以坐出左d..
wow-.-又有蜜蜂lu-.-嚇到jessie用3姐住自己..
最搞笑都係滔滔..佢大大聲聲咁話..咁細隻蜜蜂有咩好驚呀..
之後隻蜜蜂低飛..佢就dup低哂xDD"
由於我轉住身咁傾計..所以比ms chan發現左-.-
比佢叫左我轉番好過身=3=""
之後佢就講呀講-.-我地幾個就咳呀咳-.-
放學-.-
去左m記-0-
飲野-0-
哇-.-soso等ceci等到又叫加大..又慢慢黎咁~o~"
2條友仔真係a__a"
|