ut= ="
數學..未發揮到最新既速度-0-"
算啦-.-
英文..討論0.0羅拔歐&朱麗葉-0-
小息=.=
我張table..
比charmmy同210係咁畫&寫=.=
我係咁整番乾淨佢-0-
中史..
對wb..圈字-.-佢圈到我本書花哂=.=支high light筆無哂墨囉= =""
maths..
得一個字-.-悶
佢比幾題數我地做= =
我唔駛10分鐘玩哂..
佢又唔比人訓..又唔比人出位喎= ="
仲唔悶死咩-口-
小息..幫人借書
中文..
同呀sir傾計@o@"
講下講下講到分班-0-
之後我就話比佢聽分班唔係跟邊科強就入到邊皋果陣..
佢o哂咀咁0.0
之後講下講下..
就比佢知道我地係跟名次簡科既-0-
之後講下講下..講左叫名言出黎xDD"
就係...有自知之明既人係小之又小呀xDD"
笑到我呀xDD"
落堂果時...呀sir話做數學家既過左20歲就好難做到-.-
之後呀on就話自己係..
and then大家就即刻話佢..無自知之明...真係諗起都好笑xDD"
music堂...聽歌聽到訓左..
lunch閃避球..3e贏左@@"3c贏左3b..
bio..玩玻片上面果塊野@@
放學..留堂當值!!!!!!!
|