engx2..默書..又唔合格-,-根本就溫唔入腦..哂左1晚時間&精力..
epa..派卷@w@"合格呀hehe..今年epa未唔合格過..
pth..讀書&listening..
mathsx2..做卷..睇錯哂題目-.-""
lunch..用9秒9做哂book report..
之前上去7f..做數做數&做數-0-
中文x2..睇片-.-第2堂就oral..
anthony講d野好唔尊重女性囉..
勁反感..比ben chau鬧鬼佢xDD"
週會..聽講座..休息..
放學..做h.e..
i hate h.e.
|