今日數學比賽=0=
毅社輸左-,-
初級組入面..我&lam卓答岩2題..答錯3題..190分-.-
高級組入面..係咁岩..係咁錯...最後..180分= ="
比我地原先個分仲低10分-.-
中文..做hist wb-.-
engx2..dictation,1min talk,做ex
小息2...陪唱k當值..
epa..對作業
maths...做數-,-
lunch..玩到痴哂線-.-
吳先生係咁推我去呀ho到=.=
之後比呀ho打囉=3=""
and then...同宜傾計..佢同我件3都濕哂xDD"
phy..聽書-,-
放學...整果個死人board=.=
明明上次整左嫁啦麻=.=
搞到無得去3c-.-
5點半先去睇辯論..
最後比盧sir發現左-0-
又問我係到做咩= =""
之後返龜..
|